Ik had vandaag niks te doen, en ik had nog ergens een werkende oude wireless usb joypad liggen, dus ik denk kan ik hier niet een wireless snes controler hebben. Na even op mijn zodler gezorgt te hebben zag ik daar nog een (neppe) snes controler liggen, en dus had ik al de behuizing.
Nadat ik de 2 controlers uit elkaar gehaald te hebben, kwam ik tot de conclusie dat de lay-out niet hetzelfde is. (Het was mooi geweest als het wel was) Nu heb ik de buitenkant (mag een beetje aangepast worden), en de binnenkant, alleen de vraag is hoe ik het nu verder aanpak.
De controler was een trustmaster wireless gamepad (drivers staan hier op mijn pc al geinstalleerd), heeft meer dan genoeg knoppen.
Ik heb basiskennis over electronica (havo nivo van voorgezet onderwijs) en ik zit hier vast. Heb al een beetje rondgekeken voor lay-outs voor snes controlers alleen nu moet ik kiezen wat ik doen, en hoe ik dat kan doen. Ik heb al X opties bedacht
1. Omdat het printplaatje niet past in de behuizing moet ik de printplaatje in 2en maken (als dat mogelijk is) en dan de banen aan elkaar weer vast maken met draden.
2. Behuizing zwaar modificeren, hier ben ik eigenlijk op tegen omdat ik het snes gevoel wil hebben. Behuizing zou dan bij de d-pad veel groter moeten worden.
3. Tussen beiden in, dus printplaat in 2en maken en de behuizing klein beetje modificeren.
Dus als iemand mij kan helpen, alvast bedankt.
Pics (sorry voro crappy webcam foto's zou kijken of ik mijn fototoestel van mijn broer kan lenen)
Als iemand nog wat pics of info wilt, vraag gerust.
achterkant draadloze controler printplaat,
wireless controler,
Pookje van draadloze joypad,
behuizing draadloze joypad,
binnenkant behuizing draadloze joypad,
ingewanden snes controler,
Printplaat snes controler achterkant,
printplaat snes controler voorkant,
Snap niet helemaal waarom hij die extra tekst geeft?
Nadat ik de 2 controlers uit elkaar gehaald te hebben, kwam ik tot de conclusie dat de lay-out niet hetzelfde is. (Het was mooi geweest als het wel was) Nu heb ik de buitenkant (mag een beetje aangepast worden), en de binnenkant, alleen de vraag is hoe ik het nu verder aanpak.
De controler was een trustmaster wireless gamepad (drivers staan hier op mijn pc al geinstalleerd), heeft meer dan genoeg knoppen.
Ik heb basiskennis over electronica (havo nivo van voorgezet onderwijs) en ik zit hier vast. Heb al een beetje rondgekeken voor lay-outs voor snes controlers alleen nu moet ik kiezen wat ik doen, en hoe ik dat kan doen. Ik heb al X opties bedacht
1. Omdat het printplaatje niet past in de behuizing moet ik de printplaatje in 2en maken (als dat mogelijk is) en dan de banen aan elkaar weer vast maken met draden.
2. Behuizing zwaar modificeren, hier ben ik eigenlijk op tegen omdat ik het snes gevoel wil hebben. Behuizing zou dan bij de d-pad veel groter moeten worden.
3. Tussen beiden in, dus printplaat in 2en maken en de behuizing klein beetje modificeren.
Dus als iemand mij kan helpen, alvast bedankt.
Pics (sorry voro crappy webcam foto's zou kijken of ik mijn fototoestel van mijn broer kan lenen)
Als iemand nog wat pics of info wilt, vraag gerust.
achterkant draadloze controler printplaat,

wireless controler,

Pookje van draadloze joypad,

behuizing draadloze joypad,

binnenkant behuizing draadloze joypad,

ingewanden snes controler,

Printplaat snes controler achterkant,

printplaat snes controler voorkant,

Snap niet helemaal waarom hij die extra tekst geeft?
[ Voor 31% gewijzigd door P-Storm op 13-11-2006 15:23 . Reden: Pics toegevoegd ]