Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Voor het eerst online!
Ik heb ondertussen al een andere kast.
Deze moet ik nog gaan spuiten!
www.kuiphuis.nl
Alle proemn in n drek
als ik een wepkam kan regelen dan post ik wel ff wat!
Audi A8 W12 6.0
Verwijderd
Ik heb ook foto's maar moet ze nog ff iets kleiner maken, zijn nl. bijna 1 MB per stuk, voordat jullie allemaal beginnen te zeuren dat alles zo langzaam binnen komt
Maar zodra ik ze verkleint heb gooi ik ze wel ff online. URL volgt.
-=System Specs=- | Shit does not happen, it's made by an asshole.....
Verwijderd
En ik kan me lieve vingertjes ook niet openhalen want het is ook helemaal geschuurd.
Verwijderd
12x12 sunon 108 cfm in front met finger guard
12x12 in de boven kap met finger guard
9.2x9.2 in de zijkap te hoogte van cpu met finger guard
foto's volgen nog en moet hem nog schilderen
Verwijderd
Verwijderd
(niet dat ie er nou goed uitziet, is alleen maar om hem koeler en makkelijker te gebruiken te maken.)
Kast gespoten, ST klingon logo uitgezaagd en plexiglas erachter, neonlamp erin, dual led fanbus (12v/off/7v) erin.
Ohja en 2x120mm sunon fans :-)
damn das ook niet zo'n snugger apparaat dusOp woensdag 31 januari 2001 22:43 schreef Worstenbrood het volgende:.... laten zagen in een fabriek door een computer gestuurde computer....
kheb zelf 2 case's bigtower(wushi wushi merk)
2 x 120 mm sunon fans erin en twee blauwe leds ipv standaard leds
en me midi tower met blowhole en raampje en 3x 80 mm sunon fans
G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
Verwijderd
Anyboddy tips? Ik ga denk in een andere kast kope. Welke zal ik nemen?
Bestuh!!
Asus Prime x399-A, AMD Threadripper 1950X, MSI 1080 TI
Maar ik ga binnenkort toch een andere pjuter halen
Ik ben toch malle pietje niet!
Verwijderd
kijke kijke kijke, is een stoer logo alleen ik heb voor het biohazerd geval gekozen, maar heb je foto`s?Op donderdag 01 februari 2001 00:18 schreef stinger het volgende:
Ik ook.
Kast gespoten, ST klingon logo uitgezaagd en plexiglas erachter, neonlamp erin, dual led fanbus (12v/off/7v) erin.
Ohja en 2x120mm sunon fans :-)
Verwijderd
Oja hij is ook blauw gepaint allemaal druipers
maar niet door mij maar door de vorige eigenaar blimmel
En nee ik heb nog geen pics, geduld is een schone zaak.
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Verwijderd
uh staat die at voeding aan of uitOp vrijdag 02 februari 2001 00:25 schreef universal creations het volgende:
Ik heb mijn kastje ook een 'beetje' gemodificeerd: Temp-display, 5 potmetertjes voor tien 120mm-fans (met fan-guards), mat zwart gespoten, blauwe ledjes, 150W AT-voeding bijgeplaatst (voor de fans). Dit alles in een A-Open HX-08 met 1050cfm aan blaas/zuig-kracht. In een andere posting (hoeveel fans heeft een tweaker in zijn kast) heb ik nog wat details staan.
En nee ik heb nog geen pics, geduld is een schone zaak.
Aan natuurlijk, anders heb ik denk ik een beetje problemen met de stabiliteit. Mijn CPU zit gewoon vast(verankert).uh staat die at voeding aan of uiten heb je al je cpu langs zien vliegen
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Ik heb nog geen foto's maar misschien kan ik er vrijdag een paar maken met een digitale camera op een lankijke kijke kijke, is een stoer logo alleen ik heb voor het biohazerd geval gekozen, maar heb je foto`s?
Verwijderd
Verwijderd
zozo een computer gestuurde computer.. doe maar duurOp woensdag 31 januari 2001 22:43 schreef Worstenbrood het volgende:
.....Het gat heb ik laten zagen in een fabriek door een computer gestuurde computer.......
Ik wil zelf ook een beetje wat met dat modden beginnen...
ik zit te denken om een ouwe stofzuiger
het is :SHIFT-p en niet
grmmm...
Real programmers program by whistling down the "MIC IN" port of a ZX80