Hallo mede tweakers,
Dit is mijn eerste post hier en tevens mijn eerste topic. Ik heb hier al veel rond gesnuffeld het afgelopen jaar en zag hoe erg jullie het op prijs stellen om een goede startpost te hebben.
Nou zit ik dus met het volgende:
- Mijn games starten niet op althans een gedeelte daarvan.
- Need for speed carbon na het eagames logo, als het filmpje wil beginnen.
- Trackmania nations deze start niks op en als ik op bench klik krijg ik een bepaald schermpje, hij heeft het over een fout met de adminrechten
En dit schermpje vermenigvuldigd zich zeer snel.
- Medal of honnor spearhead heeft hetzelfde verhaal als Need for speed.
Maar nu komt het:
- Het spel generals loopt zonder problemen en heb zelfs het idee dat het beter loopt dan onder xp.
(alle bovenstaande games werken gewoon onder windows xp professional service pack 2)
Specificaties hardware: Vista (rc 2) cijfer
- Pentium 4 515 @ stock speeds : 4
- 2x 512 mb geheugen: 4,5
- Videokaart asus 6800 @ stock: 4,7
- Samsung spinpoint 250 gb (system): 5,5
- Be quiet quad rail 700w voeding: -
- Maxtor diamond 9 160 gb (windows XP): -
- Thermaltake tsunami: -
- Asrock 775i915pl-Sata2 moederbord: -
Specificaties Software:
- Windows vista rc 2 build 5744
- Avast anti virus
- De nieuwste NVIDIA drivers vanochtend (10 november) gedownload.
- Open office
- En nog wat andere kleine dingen die niet nuttig zijn.
Ik heb hier al het vista topic door zitten pluizen en op google gekeken maar ik heb het probleem niet kunnen vinden. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
. Misschien ligt het eraan dat het een beta versie is. Maar ik zie dat anderen de spellen wel gewoon kunnen draaien onder vista. Dit vond ik dus vrij vreemd.
Als er nog op en/of aanmerkingen zijn op deze post graag melden alstublieft. Dan kan ik het de volgende keer verbeteren.
Alvast bedankt.
Dit is mijn eerste post hier en tevens mijn eerste topic. Ik heb hier al veel rond gesnuffeld het afgelopen jaar en zag hoe erg jullie het op prijs stellen om een goede startpost te hebben.
Nou zit ik dus met het volgende:
- Mijn games starten niet op althans een gedeelte daarvan.
- Need for speed carbon na het eagames logo, als het filmpje wil beginnen.
- Trackmania nations deze start niks op en als ik op bench klik krijg ik een bepaald schermpje, hij heeft het over een fout met de adminrechten
- Medal of honnor spearhead heeft hetzelfde verhaal als Need for speed.
Maar nu komt het:
- Het spel generals loopt zonder problemen en heb zelfs het idee dat het beter loopt dan onder xp.
(alle bovenstaande games werken gewoon onder windows xp professional service pack 2)
Specificaties hardware: Vista (rc 2) cijfer
- Pentium 4 515 @ stock speeds : 4
- 2x 512 mb geheugen: 4,5
- Videokaart asus 6800 @ stock: 4,7
- Samsung spinpoint 250 gb (system): 5,5
- Be quiet quad rail 700w voeding: -
- Maxtor diamond 9 160 gb (windows XP): -
- Thermaltake tsunami: -
- Asrock 775i915pl-Sata2 moederbord: -
Specificaties Software:
- Windows vista rc 2 build 5744
- Avast anti virus
- De nieuwste NVIDIA drivers vanochtend (10 november) gedownload.
- Open office
- En nog wat andere kleine dingen die niet nuttig zijn.
Ik heb hier al het vista topic door zitten pluizen en op google gekeken maar ik heb het probleem niet kunnen vinden. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Als er nog op en/of aanmerkingen zijn op deze post graag melden alstublieft. Dan kan ik het de volgende keer verbeteren.
Alvast bedankt.