Toon posts:

CRM

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Ik wil binnen mijn netwerk MS DYNAMICSCRM gaan opnemen als Customer Relation Managment systeem en MS Dynamics Navision.

Ik zocht op het internet welke hard en software wij extra nodig hebben naast de nu beschikbare soft en hardware, helaas zonder resulaat. :'(
We houden ook rekening met het feit dat bepaalde software versies niet in combinatie door ms worden ondersteund. Dit betekent in de regel dat de software wel werkt maar dat MS er geen support op uitoefent en dat problemen dus niett met behulp van MS opgelost kunnen worden.

Kan iemand mij helpen of een link doorgeven. O-) ;)

MVG

Verwijderd

en jij dacht dat wij dat even konden ophoesten... hardware voor een crm product lijkt me nogal hankelijk van de verwachte hoeveelheid data en de "invoersnelheid". oftewel een 2 mans bedrijfje met 3 klanten heeft heel andere eisen dan een multinational met duizenden klanten.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-02 18:47

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Lijkt me dat je met dergelijke vragen vanuit een bedrijf beter gewoon ff met Microsoft kunt bellen ;)

Verder is dat inderdaad ook nogal afhankelijk van allerlei factoren ja :P

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Verwijderd

Topicstarter
We zijn met z'n 20 en hebben ruim 2000 klanten

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

[google=ms crm requirements] => http://www.microsoft.com/...t/systemrequirements.mspx
Er zijn ook wel meer specifieke whitepapers te vinden over opschaling.

Wat verwacht je nog meer dan dat, zonder dat je je specifieke situatie uitlegt aan kenners bij bijv. je reseller?

Je geeft helemaal geen serieuze info en vraagt dingen die met de eerste google hit zijn beantwoord. Dit lijkt me op deze manier dus niet echt een topic voor GoT en ga ik het sluiten: zie ook Windows Servers en Server-Software - Policy

Open gerust een nieuw topic als je een eigen opzet hebt waar je wilt dat we even meedenken, maar aan het handje houden werkt niet. Zeker niet zonder voldoende info. Bedenk dan overigens wel een topictitel die duidelijk maakt wat nu precies de strekking van je topic is. Dat is niet een filosofische discussie over CRM in het algemeen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door F_J_K op 10-11-2006 14:55 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.