Wat voor link bedoel je, en welke browser gebruik je?
Klik
Opent gewoon in een nieuw venster bij mij...
code:
1
| [url=http://www.google.com]Klik[/] |
Klik
Links moeten als het aan mij ligt altijd in hetzelfde venster openen. Met het inhouden van ctrl of shift kan ik dan zelf bepalen of hij eventueel in een nieuw scherm of tab geopend moet worden
Ik gebruik FireFox 2.0
Deze link opent bij mij niet in een nieuw venster...
Deze link opent bij mij niet in een nieuw venster...
"Open externe links in nieuw venster? *"
in je voorkeuren
in je voorkeuren
Bij mij niet hoorCodeCaster schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 13:22:
Wat voor link bedoel je, en welke browser gebruik je?
code:
1 [url=http://www.google.com]Klik[/]
Klik
Firefox 2.0
Maar sowieso klik ik altijd met m'n scrollwiel op links, dan openen ze meteen in een nieuw tabblad
[ Voor 13% gewijzigd door Angeloonie op 10-11-2006 13:24 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
wat mij betreft is het slecht design als je voor je gebruiker gaat kiezen waar een link geopend gaat worden. ALs je iets in een nieuwe tab of venster wilt openen, dan geeft je browser daar genoeg mogelijkheden voor (middelstemuisknop bv in vuurvos).
echter, anders is het niet mogelijk -> als een target_blank oid ergens staat dan ben je het haasje.
dus mij twee centen zijn dat het heul vervelend is wanneer een site dat voor je beslist, wanneer ik dat zelf prima kan
echter, anders is het niet mogelijk -> als een target_blank oid ergens staat dan ben je het haasje.
dus mij twee centen zijn dat het heul vervelend is wanneer een site dat voor je beslist, wanneer ik dat zelf prima kan
sig
Zoals Erkens al zei, zie 'Voorkeuren'.
Dat is ook weer zo en er worden ook genoeg mogelijkheden inderdaad geboden door FF en IE. Maar ik heb ook wel eens mensen horen zeggen om bezoekers op hun pagina te houden wordt er standaard een nieuw venster geopend...
Voorkeuren, Externe links openen in een nieuw venster, gezet
Voorkeuren, Externe links openen in een nieuw venster, gezet
[ Voor 12% gewijzigd door Piels op 10-11-2006 13:28 . Reden: Voorkeuren ]
Dat was nog voordat mensen doorhadden dat het vriendelijker is om de bezoeker zelf controle te geven over zijn browser.Piels schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 13:27:
Maar ik heb ook wel eens mensen horen zeggen om bezoekers op hun pagina te houden wordt er standaard een nieuw venster geopend..
Geen bug maar een voorkeur dus
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()