Prijsfoutje Alternate voor laptop?

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

• Edgarz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-01 16:24

Edgarz

Tweako-active since1986

Topicstarter
In C't magazine 11 wordt in de advertentie van Alternate een Acer 9424WSMi met 2 Gb geheugen, Core 2 Dua T5600 aangeboden voor €649,-

Lijkt mij een zetfout, in ieder geval is dit model niet te bestellen. Model verdwijnt dus kan opruiming zijn, maar zou hier, gezien het Otto-verhaal, nog wat uit te halen zijn?

• ZandBak
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-06-2023
ligt eraan denk dat alternate ze zaken wel goed geregeld heeft ten opzichte van otto

1337

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

ZandBak schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 12:55:
ligt eraan denk dat alternate ze zaken wel goed geregeld heeft ten opzichte van otto
Maar iedereen kan foutjes maken natuurlijk

Daarbij, 2Gb geheugen is 3x niets tegenwoordig. Een beetje systeem heeft er toch minstens 1GB inzitten.

Hoe dan ook, vraag het gewoon na bij Alternate (en/of kijk op hun site) zij zijn degene die het verkopen, zij weten dan ook vast wel wat het ding moet kosten.

• paknaald
  • Laatst online: 28-01 19:23
Terw_Dan schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 13:04:
[...]

Daarbij, 2Gb geheugen is 3x niets tegenwoordig. Een beetje systeem heeft er toch minstens 1GB inzitten.
Dat is nou subtiel mierenneuken :>

Bij twijfel: bel ze. Of wees bereid ontzettend veel moeite te doen om ze aan de wellicht enigszins als redelijk te verstande prijs te houden.

Verwijderd

Edgarz schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 12:54:
In C't magazine 11 wordt in de advertentie van Alternate een Acer 9424WSMi met 2 Gb geheugen, Core 2 Dua T5600 aangeboden voor €649,-

Lijkt mij een zetfout, in ieder geval is dit model niet te bestellen. Model verdwijnt dus kan opruiming zijn, maar zou hier, gezien het Otto-verhaal, nog wat uit te halen zijn?
Vooral die laatste 5 woorden van je.... |:( kansloos

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 13:06:
[...]

Vooral die laatste 5 woorden van je.... |:( kansloos
Gelukkig is je reactie van hoger niveau? :)

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:45

Theo

moederbord

Terw_Dan schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 13:04:
[...]

Maar iedereen kan foutjes maken natuurlijk

Hoe dan ook, vraag het gewoon na bij Alternate (en/of kijk op hun site) zij zijn degene die het verkopen, zij weten dan ook vast wel wat het ding moet kosten.
+1 scherp :)

Ik denk dat de TS ook 2 GB bedoeld, aangezien marketingmensen nog niet op het idee zijn gekomen om opslag in Gb aan te prijzen zodat het meer lijkt.

Maar de prijs lijkt een beetj eop een drukfout. Een laptop die voor 1252 euro in de PW staat kan gewoon nooit verkocht worden voor 650 euro

Nu met WP, PV, EV en PC

Verwijderd

Ik denk dat het een fout is, als je op de pricewatch naar een core 2 duo laptop met 2gb zoekt is de voordeligste c2d laptop € 1.229,-.

edit: te laat:)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2006 13:09 ]

• robvanderaart
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21-12-2025
Volgens mij hoort de prijs dan 1.649 te zijn :+

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-02 13:05

job

Wat is er bij het Otto-verhaal nog uit te halen dan?
Voor zover ik weet hebben die mensen nog geen product geleverd gekregen.

En dat 2 Gb niets kost is ook niet helemaal waar. Alleen het geheugen kost al meer dan 200 euro.

• gabiballetje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11-2024
Ik hecht zoiezo niet teveel waarde aan de Alternate prijzen omdat die veeeeel te weinig geupdate worden en vaak te hoog zitten, vooral met videokaarten wil dat wel eens gebeuren. Dan zijn de prijzen hetzelfde als een hele tijd geleden terwijl ze elders stukken goedkoper zijn, ik noem een Salland, daarbij hebben hun meer fouten staan dan Salland, wat gewoon slordig is.

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:28
Net de site van alternate doorgeworsteld, maar ik kan hetzelfde notebook daar niet terugvinden.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

paknaald schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 13:05:
[...]

Dat is nou subtiel mierenneuken :>
Laten we eerlijk zijn... dit topic wordt geopend om een mogelijk zetfout. Dan mag je er toch vanuit gaan dat de TS die niet maakt. :)
job schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 13:08:

En dat 2 Gb niets kost is ook niet helemaal waar. Alleen het geheugen kost al meer dan 200 euro.
voor €25 heb je al zo'n dimmetje hoor :)

[ Voor 39% gewijzigd door TERW_DAN op 10-11-2006 13:16 ]

Verwijderd

job schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 13:08:

dure toko waar jij die reepies haalt dan :) daar er in die laptop namelijk 2 van 1gb zit en die schaf je aan voor een 129 eurie al bij de Norrod.

en daarbij laptops zijn tegenwoordig ook niet echt duur meer

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 09:55

rg-mohwa

Phoe Hé

voor €25 heb je al zo'n dimmetje hoor :)
OFFTOPIC Waar haal jij dat dan vandaag als ik vragen mag ?

• Guust Flater
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-01 21:27
En 2*129= minder dan 200????

Mag ik dan wat geheugen bij jou bestellen?

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

rg-mohwa schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 13:17:
[...]

OFFTOPIC Waar haal jij dat dan vandaag als ik vragen mag ?
pricewatch: 256MB PC4200 DDR2 SO-DIMM, CL4 (PQI)
de pricewatch natuurlijk :)

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik kan de 9424WSMI niet vinden bij alternate

volgens mij zijn ze wat sneller met updaten dan Otto :P

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 09:55

rg-mohwa

Phoe Hé

Maar het ging toch om die 2 GB module toch ? daarom dacht ik al 25 euro :|

Bijna weekend

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

rg-mohwa schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 13:26:
[...]

Maar het ging toch om die 2 GB module toch ? daarom dacht ik al 25 euro :|

Bijna weekend
Nee, er staat 2Gb, Gb is Gigabit. 2Gigabit staat gelijk aan 256Megabyte. en die dingen zijn dus al vanaf 25 euro te vinden.

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ze zijn je aan het meiren neuken over GigaBIT, dat is namelijk wat jij post. GB is gigaBYTE

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:44

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

KillerAce_NL schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 13:29:
Ze zijn je aan het meiren neuken over GigaBIT, dat is namelijk wat jij post. GB is gigaBYTE
Sorry, maar zou het niet mierenneuken noemen. Het is gewoon zo. Gb is nu eenmaal iets anders dan GB.Als je nu met GiB aan komt zetten dan zeg ik ja dat is weer iets wat iemand er door tracht te krijgen, maar absoluut niet gehandteerd wordt door de sector.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
_Dune_ schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 13:40:
[...]

Sorry, maar zou het niet mierenneuken noemen. Het is gewoon zo. Gb is nu eenmaal iets anders dan GB.Als je nu met GiB aan komt zetten dan zeg ik ja dat is weer iets wat iemand er door tracht te krijgen, maar absoluut niet gehandteerd wordt door de sector.
je weet wel dat het mierenneuken is, want geheugen wordt standaard genoemd in gigabyte en nooit in gigabit.
Dus is het allemaal niet zo belangrijk of iemand GB of Gb of gb gebruikt, iedereen behoort te weten dat in dit geval gigabyte gebruikt wordt.
Dit ligt bijv anders bij internetsnelheden, omdat deze wel dwars door elkaar gebruikt worden. In dat geval is ook de afkorting van belang.

Anders moet je ook vragen wat iemand bedoeld als hij zegt dat er 2 gig werkgeheugen in de pc zit en dat doe je dus ook niet.

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Kan best , Office Center heeft nu ook een laptop met Core Duo en 2 Gig intern voor 800 euro, alhoewel t wel twijfelachtig is.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

in verband met het offtopic posten gaat dit topic op slot. Zeker omdat de topicstart nu niet geweldig is en het dus de moeite niet loont om een x-aantal posts te verwijderen...

offtopic/dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.