Welke mobo's hebben een frontpaneel meegeleverd

Pagina: 1
Acties:

• kzuidberg
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-05 09:57
Goedemorgen,

Ik wil een nieuwe computer gaan samenstellen en omdat ik het zat ben om steeds onder m'n bureau te moeten duiken als ik iets met een USB stick moet doen, wil ik ik een frontpaneel met veel mogelijkheden. (zoals de Aldi PC)

Ik heb al gezocht naar een vergelijkings site die ook de mogelijkheid biedt om op frontpaneel te selecteren maar ben dit nog niet tegen gekomen.
Ook op sites van mobo fabrikanten is dit item lastig te vinden. (Asus zou ze bij veel mobo's meeleveren.)
Een frontpaneel is kennelijk een accessoire die niet zo van belang is.

Kunnen jullie mij helpen aan merken, typen die een frontpaneel hebben of wellicht alternatieven voor dit probleem? (het merk Alternate ken ik al)

Bedankt, Kasper

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Hoezo moet het paneel bij een moederbord geleverd zijn en wat voor mogelijkheden moet deze dan zoal hebben? Doorgaans zitten frontpanelen standaard in een kast (USB met audio en evt. firewire). In Aldi pc's zie je vaak die x-in-1 kaartlezers, die kun je net zo makkelijk zelf in je systeem hangen.

🖥️ | 🚗

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-04 12:51
Een moederbord heeft geen frontpaneel, dat heeft je behuizing. Je moederbord heeft pins waarop je de aansluitingen van het frontpaneel kunt aansluiten. Hopelijk verduidelijkt dat je zoektocht :)

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

• Vincenz0
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-12-2025

Vincenz0

Coder

zo'n front paneeltje met usb, audio, memory cards kun je overal krijgen voor rond de 15/20 euro :)

heb je niet een speciaal moederbord voor nodig. is gewoon interne usb aansluiting + ac97 audio intern plug

Coding 4 Fun!