A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.
Anders zou het inderdaad een mooie optie zijn.
A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.
of moet het nu wel toegangelijk zijn voor anderen ? dan wel niet publiek (login) ?
[ Voor 41% gewijzigd door Herby op 10-11-2006 12:40 ]
Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε
Anders kun je ook een nieuw msn account maken, geen contacten erop zetten en instellen dat alleen gebruikers uit je contactlijst je blog mogen lezen.
Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen
Kunt zelf kiezen of je notes public of private zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door frickY op 10-11-2006 19:25 ]
maar wat jij zegt klinkt heel erg onlogisch voor mij. Internet is er om dingen te delen niet om voor jezelf te houden namelijk. of zie ik het heel verkeerd???
Niet helemaal. Je kunt namelijk regelmatig van huis zijn bijv waardoor je niet bij je docje kankami124 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 20:37:
maak gewoon een word bestand aan en zet er een wachtwoord op. (of zoiets in die richting).
maar wat jij zegt klinkt heel erg onlogisch voor mij. Internet is er om dingen te delen niet om voor jezelf te houden namelijk. of zie ik het heel verkeerd???
Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε
ftp serHerby schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 21:59:
[...]
Niet helemaal. Je kunt namelijk regelmatig van huis zijn bijv waardoor je niet bij je docje kan
Het makkelijkste is trouwens volgens mij de online tekstverwerker van Google, voorheen Writely:
Google docs en spreadsheets
Wel regelmatig een lokale backup maken, omdat het beta is en in sommige opzichten buggy
Account aanmaken en tikken maar.
Wel goed opletten dat je de security van je entries op privé zet.
If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal