Ontwikkeling BlueBox (Embedded Telefooncentrale)

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• jnaeff
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-10-2025
Ik ben bezig met de ontwikkeling van de BlueBox. De Bluebox is een goedkope Embedded Asterisk telefooncentrale die op afstand beheerd wordt. Op dit moment draaien twee pilots met volle tevredenheid. Het product zal in een de vorm van een dienst worden aanboden voor een vast bedrag per maand +/- 80 Euro. Functies die op dit moment worden aangeboden zijn.

- VPN
- Outlook intergratie
- Voice Responce Menus
- Internet deling
- IAX / SIP kopeling
- De Nokia E serie kan gebruikt worden om gebeld te worden en te bellen via het vaste netwerk. (WIFI) Hierdoor kan je een telefoon gebruik voor zowel het vaste als het mobiele netwerk. Dit is op dit moment getest.

Op dit moment ben ik op zoek naar bedrijven die geïnteresseerd zijn in dit product. Hiermee wil ik een gesprek aangaan wat de wensen zijn van deze bedrijven en hiermee specifiekere functies ontwikkelen. Daarnaast heb ik ook graag van jullie feedback over mijn idee, de BlueBox.

Info kan je inwinnen via email of via de website.
E: info@talkto.nl
W: www.talkto.nl

Verwijderd

OMG

een website in 1 JPG gestopt 8)7

• jnaeff
Jah het is even tijdelijk. Ik weet is niet het meest profosioneel wat ik kon doen. Maar moest even wat hebben. Ik ben voornamelijk bezig met de ontwikkeling van de BlueBox dus nog weinig tijd voor de website gehad.

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-12-2025
Bied je het doosje ook te koop aan? Dat mensen dan een eigen-beheerder bluebox krijgen?

Copy.com

Verwijderd

de prijs is te hoog.

een PBX moet minimaal 4 jaar meegaan, het kost dan zo`n 4000 euro.

voor dat geld koop je een aardig professionele PBX die zich allang bewezen heeft.

• jnaeff
Voor die prijs krijg je ook meteen een VOIP nummer erbij. En kan voor 6 euro per maand een extra nummer worden aangevraagd. Je hebt dus geen KPN meer nodig. En verder als er aanpassingen moeten gedaan worden aan de centrale worden deze kosteloos gedaan. Denk hierbij aan wijzigingen in de menu structuur etc. Is het dan nog steeds erg duur? Je betaalt namelijk niks voor het inregelen etc.

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:31

Qwerty-273

Meukposter

Je schrijft zelf dat je geen telefoonaanbieder meer nodig hebt (in je jpegje op je website). Maar hoe zit het met nummer behoud? Een van de punten waarmee bedrijven je oplossing al gelijk afschieten. Een telefoonnummer veranderen doe je niet zomaar als bedrijf. En wat zijn de kosten voor het bellen naar een vast toestel? Moet de klant daarvoor zelf maar contracten met derden af gaan sluiten of lever je daar ook service voor?

-- edit --

Trouwens als je je richt op het MKB (tot ongeveer 250 werknemers) en je krijgt slechts 1 telefoonnummer en elk extra nummer kost 6 euro per maand, is het een behoorlijke kostbare aangelegenheid.

[ Voor 19% gewijzigd door Qwerty-273 op 10-11-2006 11:09 ]

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• jnaeff
sariel schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 10:59:
Bied je het doosje ook te koop aan? Dat mensen dan een eigen-beheerder bluebox krijgen?
Nee de BlueBox zal alleen worden beheerd op afstand. Ik denk dat mensen het juist erg prettig vinden dat ze zelf niks hoeven intestellen in moeilijk webinterfaces etc. Maar hoe kijk jaar daar tegen aan.

• jnaeff
Qwerty-273 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 11:06:
Je schrijft zelf dat je geen telefoonaanbieder meer nodig hebt (in je jpegje op je website). Maar hoe zit het met nummer behoud? Een van de punten waarmee bedrijven je oplossing al gelijk afschieten. Een telefoonnummer veranderen doe je niet zomaar als bedrijf. En wat zijn de kosten voor het bellen naar een vast toestel? Moet de klant daarvoor zelf maar contracten met derden af gaan sluiten of lever je daar ook service voor?
Nummer behoud is gewoon mogelijk. De kosten voor het bellen zijn p/m. Ook is het mogelijk om vastennummers te krijgen in het buitenland. Verder kan meerder malen gebeld worden naar 1 nummer. Dus je kan blijven bellen naar 1 nummer totdat je bandbreedte ophoudt. Nummers worden verder een stuk goedkoper als je er meer besteld.

Regional € 0,0209
National € 0,0209
KPN Mobile € 0,1383
Vodafone Mobile € 0,1383
Telfort Mobile € 0,1383
T-Mobile Mobile € 0,1383
Orange Mobile € 0,1383

Verder heeft de klant een aanspreek punt. Dus er hoeft geen contract getekend te worden met derde.

[ Voor 8% gewijzigd door jnaeff op 10-11-2006 11:17 ]

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-02 21:16
Dit gaat me toch iets teveel richting reclame.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.