Ik ben bezig met de ontwikkeling van de BlueBox. De Bluebox is een goedkope Embedded Asterisk telefooncentrale die op afstand beheerd wordt. Op dit moment draaien twee pilots met volle tevredenheid. Het product zal in een de vorm van een dienst worden aanboden voor een vast bedrag per maand +/- 80 Euro. Functies die op dit moment worden aangeboden zijn.
- VPN
- Outlook intergratie
- Voice Responce Menus
- Internet deling
- IAX / SIP kopeling
- De Nokia E serie kan gebruikt worden om gebeld te worden en te bellen via het vaste netwerk. (WIFI) Hierdoor kan je een telefoon gebruik voor zowel het vaste als het mobiele netwerk. Dit is op dit moment getest.
Op dit moment ben ik op zoek naar bedrijven die geïnteresseerd zijn in dit product. Hiermee wil ik een gesprek aangaan wat de wensen zijn van deze bedrijven en hiermee specifiekere functies ontwikkelen. Daarnaast heb ik ook graag van jullie feedback over mijn idee, de BlueBox.
Info kan je inwinnen via email of via de website.
E: info@talkto.nl
W: www.talkto.nl
- VPN
- Outlook intergratie
- Voice Responce Menus
- Internet deling
- IAX / SIP kopeling
- De Nokia E serie kan gebruikt worden om gebeld te worden en te bellen via het vaste netwerk. (WIFI) Hierdoor kan je een telefoon gebruik voor zowel het vaste als het mobiele netwerk. Dit is op dit moment getest.
Op dit moment ben ik op zoek naar bedrijven die geïnteresseerd zijn in dit product. Hiermee wil ik een gesprek aangaan wat de wensen zijn van deze bedrijven en hiermee specifiekere functies ontwikkelen. Daarnaast heb ik ook graag van jullie feedback over mijn idee, de BlueBox.
Info kan je inwinnen via email of via de website.
E: info@talkto.nl
W: www.talkto.nl