Tot je ogen in de grindbak..
Ik zie het nut er niet van in dat je de attachment terug stuurt naar de afzender? Lijkt me niet echt efficient.
Heb even snel in Outlook 2003 gekeken, maar ben je niet in de war met het forwarden van berichten?
Heb even snel in Outlook 2003 gekeken, maar ben je niet in de war met het forwarden van berichten?
[ Voor 13% gewijzigd door Gunner op 10-11-2006 08:34 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Doorsturen en het afzenderadres weer invullen does the trick inderdaad.
Hetzelfde attachment terugsturen lijkt me idd vrij nutteloos.
Hetzelfde attachment terugsturen lijkt me idd vrij nutteloos.
Men neme google (tip: dat is een hele handige zoekmachine, voor als je vragen hebt!) en je klikt op je antwoord 
Sorry dat is voor een oudere outlook versie, maar ik kan me niet voorstellen dat het heel ergens anders zit of dat Google je antwoord niet weet
Sorry dat is voor een oudere outlook versie, maar ik kan me niet voorstellen dat het heel ergens anders zit of dat Google je antwoord niet weet
[ Voor 23% gewijzigd door Elwood Blues op 10-11-2006 09:52 ]
Onder Extra-Opties-Emailopties heb je inderdaad de mogelijkheid om het originele bericht als bijlage toe te voegen.
Zoals onze Blues Brothers fan hierboven al aangeeft; het is nodig om eerst even wat zoektermen in invulvensters zoals onze zoekmachine en die van Google te gooien. Met wat geluk heb je je antwoord dan al. Maar goed, welkom op GoT 
Ik vul je topictitel even aan, alleen '[Outlook 2003]' is wat kort door de bocht
Ook verplaats ik jetopic van Windows Clients naar Officesuites en -software, omdat vragen over Outlook etc. daar veel beter passen.
Ik vul je topictitel even aan, alleen '[Outlook 2003]' is wat kort door de bocht
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1