[VA] (Eigen) advertentie onvindbaar?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:51
Ik ben bezig een hardeschijf MP3-speler te verkopen via vraag&aanbod. Advertentie geplaatst en uit nieuwsgierigheid even via V&A snelzoeken geprobeerd.

Zoeken naar 'HDD1620' in alle categorieen, type 'aanbod' levert bij mij geen resultaten op terwijl de advertentie wel degelijk bestaat, in de juiste categorie en niet over datum/gesloten is.

Doe ik iets fout? Worden misschien eigen advertenties weggefilterd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
Subtiele kick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Via deze pagina kom ik uit bij je advertentie. Je eigen advertenties kan je trouwens hier vinden.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:38

FlipFluitketel

Frontpage Admin
AtleX schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 11:33:
Via deze pagina kom ik uit bij je advertentie. Je eigen advertenties kan je trouwens hier vinden.
Dat vraagt ie niet.
Als iemand nu op zoek is naar dat specifieke type en in het zoekveld (van V&A dus) hdd1620 invult, dan krijg je geen resultaten terug. Oftewel, degene die op zoek is naar het type zou al moeten weten dat TS dat apparaat te koop aanbiedt en via het profiel van TS erbij uit moeten komen (en aangezien er meer dan 5 gebruikers op t.net zijn is dat niet zo simpel om even alle gebruikers af te gaan en kijken wat ze aanbieden).

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
FlipFluitketel schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 12:07:
[...]
Dat vraagt ie niet.
Als iemand nu op zoek is naar dat specifieke type en in het zoekveld (van V&A dus) hdd1620 invult, dan krijg je geen resultaten terug. Oftewel, degene die op zoek is naar het type zou al moeten weten dat TS dat apparaat te koop aanbiedt en via het profiel van TS erbij uit moeten komen (en aangezien er meer dan 5 gebruikers op t.net zijn is dat niet zo simpel om even alle gebruikers af te gaan en kijken wat ze aanbieden).
Inderdaad. Ik vroeg mij ook af of misschien als ik zelf zoek, eigen advertenties weggefilterd worden (met het idee dat het onzin is om je eigen advertentie te willen zoeken of zo).

Ik begrijp nu dat anderen met de zoekfunctie ook niet bij mijn advertentie uitkomen, ofwel dit zou goed een bug in de V&A zoekfunctie kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Dit ziet uit naar een bug. Kun je dit svp op devtrack plaatsen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
Longbeard schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 13:10:
Dit ziet uit naar een bug. Kun je dit svp op devtrack plaatsen. :)
Gedaan.
M'n eerste ervaring met Mantis en meteen geblunderd: hij staat in de categorie '[frontpage] abonnee', moet natuurlijk V&A zijn. Kan het zelf niet editten, misschien kan iemand met wat meer macht het corrigeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Aangepast :)
Pagina: 1