Krijg geen ethernetverbinding met WAG54G V2

Pagina: 1
Acties:

• Stiegl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-03 10:59
Ik weet het, het zoveelste WAG54G problemen topic, maar ik kan niets vinden wat met mijn probleem te maken heeft.
Het volgende is namelijk het geval, ik gebruik mijn WAG54G V2 als wireless router, dus niet als modem. Zo heeft hij zo'n 2 jaar zonder problemen gedraaid. Sinds afgelopen week kan ik echter geen verbinding meer krijgen met het ding via de UTP poorten. Wireless werkt nog wel. Wanneer ik een PC direct aansluit op de router zie ik soms het lampje op de router knipperen, als de PC probeert te connecten, het lampje gaat nooit continu branden, zoals dat normaal gebeurt als je een PC connect.
Ik heb de router meerdere malen gereset, met de resetknop en via het menu, met wireless access dus. Dit had echter geen resultaat.
Ik draai op firmware 1.00.47.

Zou het ding het nu begeven hebben, of zou hij misschien nog te redden zijn?
Is het mogelijk een firmware update te doen via wireless?

Uit onderzoek is gebleken dat 85% van alle statistieken niet klopt

• Stiegl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-03 10:59
Update / kickje:
Ik heb het vermoeden dat het ding gewoon defect is. Nu heb ik de winkel gebeld, en die weten mij te vertellen dat er waarschijnlijk 3 jaar garantie op zit. Hij is bijna 2 jaar oud, dus ik denk mooi! Alleen wordt mij verteld dat ik voor de garantie eigenlijk de doos ook nodig heb! :?
Kan iemand dit bevestigen, en kan Linksys hard maken dat je zonder doos geen garantie hebt? Lijkt mij een raar verhaal.

Uit onderzoek is gebleken dat 85% van alle statistieken niet klopt