Gewone of kantelbare wandsteun voor LCD-tv?

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• wace
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06-2024
Ik wil mijn nieuw aan te schaffen Samsung LE32N71 LCD-TV graag ophangen aan de muur. Wandbeugels zijn daarvoor de aangewezen oplossing maar ik twijfel nog over het type: kantelbaar of niet-kantelbaar. De laatste zijn aanzienlijk goedkoper (hoewel alles relatief is tov de prijs van het scherm zelf), maar maakt het scherm ook dichter bij de muur hangen wat mooier is.

Niet-kantelbaar mag mooier en goedkoper zijn, maar het is de vraag of het niet beter is om een kantelbare te kopen. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

De vraag is meer: hoe vaak wil/ga je kantelen (en dus opstaan, en weer zitten/liggen en misschien nog ff een stukkie verstellen). Allemaal leuk en aardig zo'n beugel maar alleen al vanwege de enorme kijkhoek van LCD, heb ik zelf nooit de moeite gedaan om uberhaupt een beugel te kopen.

[ Voor 17% gewijzigd door MAX3400 op 09-11-2006 23:14 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Yuco
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-02 19:13

Yuco

Womanizer!

Je kunt ook overwegen een beugel (bestaande uit 2 delen) te kopen zodat je de tv van de muur kunt halen zodat je aan de achterkant makkelijk bij de de kabels kunt. Volgens mij is de tv dan echter niet kantelbaar.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Ik heb een steun van vogel, erg makkelijk en kantelbaar kabels passen precies tussen de beugel door en met 2 boutjes kan je hem er heel makkelijk af tillen

de meeste beugels bestaan volgens mij ook uit 2 delen.

met een vaste beugel is het een stuk moeilijker om bij de kabels te komen(mocht je er later nog snel bij willen) en om hem er op af af te halen helemaal met een wat groter scherm.
de enorme kijkhoek van lcd valt erg mee met de toestellen van tegenwoordig