Toon posts:

Ginz en Tinux en het slotje op N73

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Omdat SeM blijkbaar ondanks Tinux dit vraagt niet de goede plek is, probeer ik het maar hier op aanraden van FJK. (ik hoop dat dit voldoende onderbouwt is enzo?)

In het beleid staat dat er respectvol met elkaar moet worden omgegaan. Ik snap dan ook niet waarom Ginz zijn postjes gewoon blijven staan. Hij schrijft diverse dingen achter mekaar waar men op een gegeven moment niet meer omheen kan. Ook schrijft hij uit de hoogte en houdt hij preken. Hier zit niemand op te wachten, zeker niet als een topic ineens gecensuurd wordt op "mogelijke" illegale dingen. Een moderator is blijkbaar ineens wakker geschrokken na wekenlange illegale praat over illegale tomtoms en schrijft dat productcodes wijzigen mogelijk illegaal is.

Hoe slim moet je zijn om te begrijpen dat een gevolg altijd oorzaken heeft. Had Ginz helemaal niet (zo) gereageerd in dat topic, dan was het topic niet zo ontspoord. Hoe kon het topic ontsporen terwijl een moderator het op de voet volgde? Simpel, hij liet Ginz zeggen wat hij wilde en dat zette kwaad bloed. De reacties daarop gumde Tinux gewoon uit wat escaleerde en in een tijdelijke slot eindigte.

Tinux schreef tijdens het gummen ergens dat als je er niet mee eens was maar naar SeM moest gaan. Ik heb dit tot 3 keer toe gedaan en telkens weer werd het op slot gegooid? Ik wil nu toch wel erg graag weten waarom Ginz zo beschermd wordt en klaarblijkelijk alles mag? Familie van Femme?

Oh, voor alle moderators die niet kunnen lezen: Ik wil NIET mailen naar Tinux. Ik wil gwoon kunnen meepraten met anderen wat er nou gebeurde voordat N73 topic tijdelijk op slot ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

* F_J_K suggereerde dat je hier het beleid kan aankaarten. Het is niet de bedoeling hier individuele moderatie acties te bespreken, zoals je kan lezen in Lieve Adjes FAQ en Policy en Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!. Dit topic gaat dan ook op slot :) .

Als je wil praten over waarom er zo gemodereerd is zal je dat toch echt moeten doen via de mail of DM :) .

DM!

Dit topic is gesloten.