Xbox 360 kan niet connecten met pc

Pagina: 1
Acties:
  • 577 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• GKAVB
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-01-2023
Hallo vriendelijke mensen,

Ik heb op het moment het volgende probleem.

Op mijn pc staat mijn muziek en die wil ik streamen op mijn xbox. Na een klein half uurtje ploeteren kom ik erachter dat ik die met mediaplayer 11 kan doen en verschillende guides vertellen mij hoe ik mijn muziek open kan zetten. Na dit letterlijk gevolgd te hebben (www.xbox.com/pcsetup) blijkt mijn xbox niet te kunnen connecten. Er wordt mij verteld poorten open te zetten in mijn router, iets wat ik ook gedaan heb

tcp 2869 en 10243
udp 1900 en 10240-10244

via http://www.portforward.com/routers.htm kwam ik ook nog op een windows service center poort dus deze ook maar open gezet volgens de instructies.
(poort 3690)

Nu is mijn vraag of iemand weet hoe ik mijn muziek kan streamen op mijn 360. Internet werkt prima.

alvast bedankt :)

• DoomSayerSantos
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-03 08:09
ik heb maar 1 poort open en das poort 113.
de rest regeld upnp.
kmoet wel zeggen dat het bij mij ook niet echt van een lijen dakje liep dat mp3 streamen.

• GKAVB
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-01-2023
SwornEnemy schreef op donderdag 09 november 2006 @ 21:47:
ik heb maar 1 poort open en das poort 113.
de rest regeld upnp.
kmoet wel zeggen dat het bij mij ook niet echt van een lijen dakje liep dat mp3 streamen.
Die poort heb ik nu open gezet, even gekeken of mijn Upnp aanstond, die stond aan en werkt wanneer ik op xboxlive kom. Misschien stomme vraag maar moet ik de meuk voor de poorten voor mijn xbox openzetten of voor mijn 360. PC heb ik nu staan omdat dat me het meest logisch leek.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Heb je Media Connect geïnstalleerd staan op de PC waar je vandaan wilt streamen?

• DoomSayerSantos
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-03 08:09
media connect zit nu toch in wmp11 dus daar moet je dat nu regelen.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

SwornEnemy schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 14:37:
media connect zit nu toch in wmp11 dus daar moet je dat nu regelen.
Ik heb ook WPM11 maar heb wel apart Media Connect geïnstalleerd.

Verwijderd

Is hier al een oplossing op gevonden?

Ik heb hetzelfde probleem, als ik van de gelegenheid gebruik mag maken noteer ik mijn probleem hier:

internet verbinding: Versatel 20mbit
wireless modem/router: davolink DV201AM
xbox verbonden: wired
PC verbonden: wireless

Ik heb WMP11 geinstalleerd en m'n xbox360 gevonden en toestemming gegeven. Alle firewalls zijn disabled en ik kan met de xbox op live en met pc op internet. De enige link die ontbreekt is de link van xbox naar de PC.

Ik heb niks veranderd in NAT of poorten oid aangezien de verbindingen naar buiten prima zijn.
Via google vind ik meer mensen met mijn router met dit probleem maar oplossingen zijn schaars, help?
Pagina: 1