Toon posts:

Firefox 2.0 verliest onder meer iconen na herstart

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik gebruik Mozilla Firefox 2.0 en daarbij heb ik het volgende probleem:
Extra iconen zoals: nieuwe tab, downloads, bladwijzers enz, die ik toevoeg verdwijnen na een restart van firefox. Ook de zoekbalk van google die ik steeds naar links verplaats (dus voor de adresbalk) verdwijnt steeds weer naar zijn oorspronkelijke positie, dus naar rechts.

Wie weet wat er hier aan de hand is en kan mijn probleem oplossen

Groet,

Elwin

Verwijderd

Topicstarter
Of is er misschien iemand die hetzelfde probleem heeft?

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:11
Al nieuw profiel gemaakt? :z

Verwijderd

Topicstarter
Hoe bedoel je?

• Coeluh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-10-2025
Zit je op een profiel ? Anders kan hij die info nergens wegschrijven

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik zit gewoon op een aangemaakt windows profiel.

Verwijderd

Topicstarter
Of bedoel je dat niet?

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
firefox.exe -ProfileManager

Dat in je Run tikken :)

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:20
Eerst en vooral zou ik zeggen dat je niet twee na elkaar post, maar gebruik maak van de edit knop.

Om terug te komen op je vraag, wat bedoelt wordt is een Firefox profiel, en niet een Windows profiel zoals jij denkt. Firefox maakt ook gebruik van profielen. Wanneer je niet met een profiel werkt kunnen je voorkeuren ook niet opgeslaan worden. Op firefox website bevindt zich een handige pagina die handelt over profielen, met informatie om deze aan te passen en er toe te voegen: http://www.mozilla.org/support/firefox/profile

Probeer eens een nieuw profiel aan te maken en deze als default in te stellen. Daarna je icoontjes plaatsen en kijken of het nu wel gesaved wordt.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Volgens mij heeft de topicstarter voldoende mogelijkheden genomen om te leren hoe wel een topic te starten; gezien je postgedrag in dit topic [wat volkomen tegen Policy: Alle regels die op het forum gelden ingaat] sluit ik dit topic met het verzoek een topic te starten wat wel aan de eisen voldoet; zie bijvoorbeeld Client Software Algemeen - Beleid

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.