Budgetphone.nl & Linksys pap2t

Pagina: 1
Acties:
  • 347 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• bgrr
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Vandaag mijn pap2t adapter binnen gekregen en de hele avond lopen stoeien met de instellingen. Ik krijg het echter niet voor elkaar om te connecten met budgetphone.nl

Ik krijg steeds de melding Can't connect to login server

Iemand die voor mij en alle toekomstige budgetphone.nl/ pap2t gebruikers zijn of haar werkende config te posten ?

De configs die ik tot op heden gevonden heb op internet hebben betrekking op andere voipproviders en werken niet met Budgetphone :-(

Klopt het dat ik op mijn router port 5060 UPD moet forwarden naar mijn ip van mijn pap2t

[ Voor 8% gewijzigd door bgrr op 09-11-2006 20:58 ]

Verwijderd

Hallo,

Ik heb sinds enkele dagen een PAP2T binnen, maar e.e.a. werkt nog niet zoals het hoort. Hebt u inmiddels alles aan de praat? Ik ben op zoek naar de config voor Tiscali en de meest praktische standaard instellingen.

Alvast bedankt voor de reactie.

Met vriendelijke groet,

Robert

Verwijderd

Ik heb onlangs een nummer aangeschaft bij budgetphone en ben van plan een Linksys pap2t aan te schaffen..

Alleen wil ik wel graag weten of iemand dat al aan de praat heeft.

Anders heb ik weer zo'n apparaat liggen dat niet werkt |:(

En nu ik toch bezig ben, ik zou graag de uitgaande gesprekken met voipbuster willen doen,wie heeft daar ervaring mee opgedaan icm de pap2t ?

Verwijderd

bgrr schreef op donderdag 09 november 2006 @ 20:55:
Vandaag mijn pap2t adapter binnen gekregen en de hele avond lopen stoeien met de instellingen. Ik krijg het echter niet voor elkaar om te connecten met budgetphone.nl

Ik krijg steeds de melding Can't connect to login server

Iemand die voor mij en alle toekomstige budgetphone.nl/ pap2t gebruikers zijn of haar werkende config te posten ?

De configs die ik tot op heden gevonden heb op internet hebben betrekking op andere voipproviders en werken niet met Budgetphone :-(

Klopt het dat ik op mijn router port 5060 UPD moet forwarden naar mijn ip van mijn pap2t
heb je kpn? ik kan je helpen ik heb hem zelf ook.