The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.
A. Als u uw geld niet binnen 30 dagen hebt ontvangen, klik dan op 'Contact our Customer Service' op www.submissionstatus.com. Vervolgens kunt u een e-mailbericht naar onze afdeling klantenservice zenden. U ontvangt binnen 48 uur een antwoord.
http://canonextrapromotion.onlinerebates.com/faq.aspx
[ Voor 92% gewijzigd door ChrisW op 09-11-2006 20:58 ]
Ik kreeg mijn CF kaart ook maar niet en heb toen gewoon ff gebeld, had hem vier dagen later dus je weet wat je te doen staat.
This too shall pass
Daar heb je dus dat aanvraagnummer voor nodig en zelfs dat heb ik niet. Heb een mailtje gestuurd, maar ik was benieuwd hoe het bij de rest ging.Virus.NL schreef op donderdag 09 november 2006 @ 20:57:
Als u uw geld niet binnen 30 dagen hebt ontvangen, klik dan op 'Contact our Customer Service' op www.submissionstatus.com. Vervolgens kunt u een e-mailbericht naar onze afdeling klantenservice zenden. U ontvangt binnen 48 uur een antwoord.
The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.
Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
Recent heb ik nog een voucher ingestuurd voor een 10-22. Ook hier heb ik nog geen mail van ontvangen.
Is het niet zo dat je maar één aanvraag mag doenbluecupra schreef op donderdag 09 november 2006 @ 22:12:
Recent heb ik nog een voucher ingestuurd voor een 10-22. Ook hier heb ik nog geen mail van ontvangen.
(weet ff niet hoe 't zit met meerdere voucher per aanvraag)
Ik heb ze dan ook opgestuurd onder 2 verschillende namen en bankrekeningen
Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
Hoe kan het trouwens dat je geen aanvraagnummer hebt, je print toch zo'n formulier uit waar dat op staat en daar maak je dan toch even een kopietje van voordat je het opstuurt?
--
UIteraard heb ik een copy gemaakt van het aanvraag formulier, ook hier zie ik geen aanvraagnummer opstaan. Of ik kijk erover heen?salient schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 09:48:
Hoe kan het trouwens dat je geen aanvraagnummer hebt, je print toch zo'n formulier uit waar dat op staat en daar maak je dan toch even een kopietje van voordat je het opstuurt?
Ik heb er ook geen aanvraagnummer op staan. Een vriend van mij heeft ook nooit een aanvraagnummer gehad, maar zijn geld al wel ontvangen. Ik heb gemeld bij Canon dat ik mijn geld nog niet heb en ik heb inmiddels reactie dat het "onderzocht" wordt. Ik laat meer weten als ik meer hoor...bluecupra schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 19:34:
UIteraard heb ik een copy gemaakt van het aanvraag formulier, ook heir zie ik geen aanvraagnummer opstaan. Of ik kijk erover heen?
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Dit topic is gesloten.
![]()