Canon Cashback

Pagina: 1
Acties:
  • 265 views sinds 30-01-2008

• BugBoy
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:17
Ik heb de EF 70-300 IS USM en de 580EX gekocht en heb beide Canon cashback vouchers apart opgestuurd (rond eind september). Nu zou het wel een paar weken mogen duren, maar een vriend van mij heeft na 3 weken z'n geld al. Volgens de site zou het 32 dagen moeten duren en daar ben ik al wel flink overheen. Nu heb ik ook nooit een e-mail gehad met een 'aanvraagnummer'. Hoe zit dat nu met die cashback. 100 euro is net even teveel om te laten zitten...

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

• ChrisW
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
V. Na 30 dagen heb ik mijn geld nog niet ontvangen. Met wie kan ik contact opnemen?

A. Als u uw geld niet binnen 30 dagen hebt ontvangen, klik dan op 'Contact our Customer Service' op www.submissionstatus.com. Vervolgens kunt u een e-mailbericht naar onze afdeling klantenservice zenden. U ontvangt binnen 48 uur een antwoord.

http://canonextrapromotion.onlinerebates.com/faq.aspx

[ Voor 92% gewijzigd door ChrisW op 09-11-2006 20:58 ]

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 30-01 16:16

Sharky

Skamn Dippy!

ehm ja, ik denk niet dat wij dat voor je kunnen regelen.
Ik kreeg mijn CF kaart ook maar niet en heb toen gewoon ff gebeld, had hem vier dagen later dus je weet wat je te doen staat.

This too shall pass

• BugBoy
Virus.NL schreef op donderdag 09 november 2006 @ 20:57:
Als u uw geld niet binnen 30 dagen hebt ontvangen, klik dan op 'Contact our Customer Service' op www.submissionstatus.com. Vervolgens kunt u een e-mailbericht naar onze afdeling klantenservice zenden. U ontvangt binnen 48 uur een antwoord.
Daar heb je dus dat aanvraagnummer voor nodig en zelfs dat heb ik niet. Heb een mailtje gestuurd, maar ik was benieuwd hoe het bij de rest ging.

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:31

qless

...vraag maar...

Mijn 100 euro heb ik al gehad...mijn 50 euro weet ik zo niet

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 31-01 11:12
Heb zelf rond de 12e oktober een aanvraag ingediend voor een 70-300 IS USM. Tot op heden heb ik er ook nog niets over gehoord. Heb ook nog geen email ter bevestiging ontvangen.

Recent heb ik nog een voucher ingestuurd voor een 10-22. Ook hier heb ik nog geen mail van ontvangen.

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-01 16:26
bluecupra schreef op donderdag 09 november 2006 @ 22:12:
Recent heb ik nog een voucher ingestuurd voor een 10-22. Ook hier heb ik nog geen mail van ontvangen.
Is het niet zo dat je maar één aanvraag mag doen :?
(weet ff niet hoe 't zit met meerdere voucher per aanvraag)

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:31

qless

...vraag maar...

Officieel was het bij deze actie inderdaad max 1 bon per persoon...
Ik heb ze dan ook opgestuurd onder 2 verschillende namen en bankrekeningen

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

• salient
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-01 15:48

salient

Want omdat ik herhaal

Ik heb een tijdje terug 2 bonnen tegelijk in 1 envelop opgestuurd op mijn eigen naam en had beide bedragen binnen 3 weken gewoon op mijn rekening staan.

Hoe kan het trouwens dat je geen aanvraagnummer hebt, je print toch zo'n formulier uit waar dat op staat en daar maak je dan toch even een kopietje van voordat je het opstuurt?

--

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 31-01 11:12
salient schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 09:48:
Hoe kan het trouwens dat je geen aanvraagnummer hebt, je print toch zo'n formulier uit waar dat op staat en daar maak je dan toch even een kopietje van voordat je het opstuurt?
UIteraard heb ik een copy gemaakt van het aanvraag formulier, ook hier zie ik geen aanvraagnummer opstaan. Of ik kijk erover heen?

• BugBoy
bluecupra schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 19:34:
UIteraard heb ik een copy gemaakt van het aanvraag formulier, ook heir zie ik geen aanvraagnummer opstaan. Of ik kijk erover heen?
Ik heb er ook geen aanvraagnummer op staan. Een vriend van mij heeft ook nooit een aanvraagnummer gehad, maar zijn geld al wel ontvangen. Ik heb gemeld bij Canon dat ik mijn geld nog niet heb en ik heb inmiddels reactie dat het "onderzocht" wordt. Ik laat meer weten als ik meer hoor...

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Tsja, dit is iets tussen Canon en jou. Je weet nu dat de ervaringen van forumgebruikers hier ook is dat er binnen zo'n 3 weken betaald wordt. Misschien dat je niks krijgt omdat je 2 bonnen hebt gestuurd, wat niet toegestaan is. Hoe dan ook: wacht hun reactie af, wij kunnen echt niks voor je doen :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.