Ik ga per 1 jan werken bij een nieuwe baas.
Mijn nieuwe baas neemt mijn studieschuld die ik bij m'n huidige werkgever over.
Nu heb ik daar een paar vraagjes over, hoop dat jullie mij er een stukje mee op weg kunnen helpen!
Op dit moment van schrijven maak ik nog steeds studiekosten. Op precies te zijn gaat het hier om reiskosten die ik maak van woon-school. Ik krijg hier een bedrag voor per retour. Nu heb ik dus bij m'n huidige baas het contract op gezegd. Maar ik kan toch wel gewoon mijn reiskosten blijven indienen totdat ik het contract uitdien? Aan de ene kant is het een zinloos geschuif van geld heen-en-weer. Maar ik moet een afrekenspecificatie van de studieschuld in leveren bij m'n nieuwe baas.
Kan ik dus mijn studiekosten tot 1 januari blijven indienen? (Is dat normaal?)
2e vraag... Mag de werkgever de studieschuld verekenen met mijn salaris?
Of moet hij me de kans geven het op een andere manier te voldoen?
Mijn nieuwe baas neemt mijn studieschuld die ik bij m'n huidige werkgever over.
Nu heb ik daar een paar vraagjes over, hoop dat jullie mij er een stukje mee op weg kunnen helpen!
Op dit moment van schrijven maak ik nog steeds studiekosten. Op precies te zijn gaat het hier om reiskosten die ik maak van woon-school. Ik krijg hier een bedrag voor per retour. Nu heb ik dus bij m'n huidige baas het contract op gezegd. Maar ik kan toch wel gewoon mijn reiskosten blijven indienen totdat ik het contract uitdien? Aan de ene kant is het een zinloos geschuif van geld heen-en-weer. Maar ik moet een afrekenspecificatie van de studieschuld in leveren bij m'n nieuwe baas.
Kan ik dus mijn studiekosten tot 1 januari blijven indienen? (Is dat normaal?)
2e vraag... Mag de werkgever de studieschuld verekenen met mijn salaris?
Of moet hij me de kans geven het op een andere manier te voldoen?