Ik heb een heel vaag probleem met sessies. Ik probeer de gebruikersnaam in een sessie op te slaan. Werkt op zich prima op de meeste pagina's wanneer ik de waarde van de sessie opvraag, echter niet in de volgende situatie:
Ik gebruik een include met daarin een parameter. Omdat dit wel eens misbruikt kan worden, moet je de hele URL erin zetten. Wanneer ik dit echter doe, dan kan ik de waarde van mijn sessie variabele niet meer uitlezen
Wanneer ik het volgende doe werkt het prima:
Echter het volgende werkt dus niet en geeft me een leeg resultaat bij het opvragen van de waarde in de sessie variabele
Iemand een work-around hiervoor? Ik kan de URL voor elke $id uitschrijven, dan is het probleem opgelost, maar dit levert veel redundante code op
p.s.
$id is een URL parameter.
Ik gebruik een include met daarin een parameter. Omdat dit wel eens misbruikt kan worden, moet je de hele URL erin zetten. Wanneer ik dit echter doe, dan kan ik de waarde van mijn sessie variabele niet meer uitlezen
Wanneer ik het volgende doe werkt het prima:
code:
1
| include("./menu_x.php"); |
Echter het volgende werkt dus niet en geeft me een leeg resultaat bij het opvragen van de waarde in de sessie variabele
code:
1
| include("http://www.vve-goudenleeuw.nl/new/nlsr/menu_x.php?art_id=".$id" |
Iemand een work-around hiervoor? Ik kan de URL voor elke $id uitschrijven, dan is het probleem opgelost, maar dit levert veel redundante code op
p.s.
$id is een URL parameter.
webOS all the way!