Ik heb 2 dagen geleden geheugen van iemand geleend omdat ik e.e.a moest testen in een systeem van mij die wat meer nodig had. Nu bij deze: met het geheugen is niets mis! 
Maar nu heb ik dat geheugen terug geplaatst bij die kennis van mij, en wat let je: de pc wil niet meer aan. Er zit een ledje op het moederbord dat brandt, dus er staat sowieso spanning op, maar wanneer ik de powerknop indruk gebeurd er niets. De voeding springt niet aan, geen piepjes, geen beeld enz.
Nu heb ik het volgende geprobeerd:
- Ik ben helemaal kaal begonnen met testen. Dat betekent; uitbreidingskaarten eruit, harddisk eruit, cd-drive's eruit, enz... maar hé-le-maal niets.
- De Asus website gaf ook geen resultaat
- Google ook niet.
De vraag die ik nu aan jullie stel: hebben jullie dit probleem wel eens eerder meegemaakt? Weten jullie wat het kan zijn? Alles zit namelijk goed vast, zoals het altijd zat, alleen de geheugen modules (RIMM geheugen) zijn er uitgeweest.
Nog wat specificaties van de PC:
- Asus P4T-E moederbord
- Intel P4 (Socket 478) 1,5 ghz
- 256 MB ram RIMM geheugen (PC800 van Samsung)
Wie o wie kan mij verder helpen?
Maar nu heb ik dat geheugen terug geplaatst bij die kennis van mij, en wat let je: de pc wil niet meer aan. Er zit een ledje op het moederbord dat brandt, dus er staat sowieso spanning op, maar wanneer ik de powerknop indruk gebeurd er niets. De voeding springt niet aan, geen piepjes, geen beeld enz.
Nu heb ik het volgende geprobeerd:
- Ik ben helemaal kaal begonnen met testen. Dat betekent; uitbreidingskaarten eruit, harddisk eruit, cd-drive's eruit, enz... maar hé-le-maal niets.
- De Asus website gaf ook geen resultaat
- Google ook niet.
De vraag die ik nu aan jullie stel: hebben jullie dit probleem wel eens eerder meegemaakt? Weten jullie wat het kan zijn? Alles zit namelijk goed vast, zoals het altijd zat, alleen de geheugen modules (RIMM geheugen) zijn er uitgeweest.
Nog wat specificaties van de PC:
- Asus P4T-E moederbord
- Intel P4 (Socket 478) 1,5 ghz
- 256 MB ram RIMM geheugen (PC800 van Samsung)
Wie o wie kan mij verder helpen?