Lege ppstats...

Pagina: 1
Acties:

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Hoi, heb een vraagje.. ik draai al enkele maanden ppstat's met proxyper. Opeens van de ene op de andere dag komt er alleen nog maar lege info te staan (zie http://194.109.224.177/dpc/index.html )
Is hier iets bekend over ??

heb zelfs al alles opnieuw geinstalleerd (ppstat's) en wat oude logbestanden geprobeerd.. striplog doet t wel nog gewoon.

van de ene op de andere dag doet ie t niet meer.. na 9 maanden prima gewerkt te hebben.

• DukeBox
  • Niet online
hmm.. heb m iets laten doen.. bleek dat de dns cache file groter dan 300mb was.. kan ie niet mee overweg denk.
ff testen of het daar zeker weten aan ligt.

• DukeBox
  • Niet online
Wel leuk zo'n topic waar je goed wordt geholpen (door jezelf). Het probleem is opgelost ! TNX !

• DukeBox
  • Niet online
Graag gedaan :)

• Cyberjunkie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-12-2024
Moet je ook kijken op welk een onmogelijke tijd je deze posting doet en ook hoe snel je hem oplost! We zouden net 12 minuten de tijd hebben gehad!
:)

• DukeBox
  • Niet online
Ik had al wat overleg via icq met andere proxy beheerders. Die zeiden plant t op GOT.. (ik was er wel al ruim 4 uur mee bezig) was gewoon puur toeval dat ik het zo snel oplosste (was ook niet zo snel gegaan als ik geen hulp had gehad van die anderen).

p.s. plant maar een slotje op dit ding..

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:16
Hoe vind ik zo'n DNS cache file??
Thuis heb ik ook een caching DNS-server + (sindskort) personal proxy. Dus grote kans dat ik over een paar maanden ook dat probleem krijg... :(

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• DukeBox
  • Niet online
ppstats maakt een bestand waar hij alle ip's uplookt. (Er dus een naam aan vast plakt) Laten we zeggen iemand met ip 62.108.17.54 wordt dan in de lijst node1136.a2000.nl.
Als je dus veel mensen met modems hebt die flushen op je proxy, krijg je voor ieder ip een entry.
Pagina: 1