Vorig jaar heb ik een huis gekocht en begonnen met verbouwen, hierbij kwamen we de telefoon aansluiting tegen en om alles goed weg te kunnen werken hebben de kabels uit de connector/afsluiting gehaald en gescheiden met tape.
Nu wilde ik gisteren weer een aansluitpunt aan de kabels maken en bleek de tape los geraakt te zijn. Daarbij kwam dus ook gelijk het volgende probleem:
- de kabels hebben allemaal dezelfde kleur!
Ik weet dus niet welke ader waar moet komen te zitten. Logisch denkend lijkt het mij sterk dat ik gewoon deze kabels willekeurig kan aansluiten.
De bedoeling is hierna de Livebox van Orange op aan te sluiten en ik wil deze box niet mollen door een verkeerde aansluiting te hebben gemaakt.
Nu wilde ik gisteren weer een aansluitpunt aan de kabels maken en bleek de tape los geraakt te zijn. Daarbij kwam dus ook gelijk het volgende probleem:
- de kabels hebben allemaal dezelfde kleur!
Ik weet dus niet welke ader waar moet komen te zitten. Logisch denkend lijkt het mij sterk dat ik gewoon deze kabels willekeurig kan aansluiten.
De bedoeling is hierna de Livebox van Orange op aan te sluiten en ik wil deze box niet mollen door een verkeerde aansluiting te hebben gemaakt.
edit:
Ik bedenk me net dat ie beter bij Electronica had kunnen worden geopend!
Ik bedenk me net dat ie beter bij Electronica had kunnen worden geopend!
[ Voor 6% gewijzigd door OetZitterd op 09-11-2006 17:46 . Reden: Verkeerd forum ]