Nu heb ik eindelijk een goede LCD (Samsung LE40F71B) gekocht en dan loop je weer tegen andere problemen aan. Zo heb ik een wat duurdere maar oudere Sony DVD speler (DVP-NS400D). Dit was indertijd een goede. Daarnaast kom ik er achter dat ik in mijn winkel eens een rotding bij de Scheer&Foppen heb gekocht (Cyberhome CH-DVD 452). Het grappige is dat het lijkt dat deze een beter beeld gaat geven op mijn LCD dan de Sony.
Sony heeft twee Scart-aansluitingen, S-Video en een Line-out. In de specs staat niets over de beeldkwaliteit anders dan dat de S-video de beste kwaliteit zou leveren.
De Cyberhome heeft component met Progressive Scan. Echter kan ik nergens vinden wat die levert 720p? 480p?.
Volgens mij geeft de Progressive Scan de mooiste kwaliteit, maar zou een DVD-speler van 40 euro het kunnen winnen tegen die van 400 euro? Gaan de ontwikkelingen dan echt zoooo snel?
Wie kan mij advies geven voordat ik alles omzet van de winkel naar mijn prive?
Sony heeft twee Scart-aansluitingen, S-Video en een Line-out. In de specs staat niets over de beeldkwaliteit anders dan dat de S-video de beste kwaliteit zou leveren.
De Cyberhome heeft component met Progressive Scan. Echter kan ik nergens vinden wat die levert 720p? 480p?.
Volgens mij geeft de Progressive Scan de mooiste kwaliteit, maar zou een DVD-speler van 40 euro het kunnen winnen tegen die van 400 euro? Gaan de ontwikkelingen dan echt zoooo snel?
Wie kan mij advies geven voordat ik alles omzet van de winkel naar mijn prive?