Toon posts:

Eigen tracker bouwen

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik wist niet precies waar dit topic onder viel dus heb ik hem maar hier geplaatst.

Goeie dag.. Ik vroeg me af of iemand mischien wist waar je iets meer kan vinde over een eigen torrent tracker maken. ik heb al een leuke layout site gemaakt moet alleen nog het systeempje hebbe dat de pcs aan elkaar coppelt en dat je je torrent kan uploaden. zou iemand mij mischien hier mee kunnen helpen?

Groeten Nick

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-07 23:42

Dennahz

Life feels like hell should.

Van een torrentsite:
Waar kan ik een kopie krijgen van de broncode?

Een goede site om te bezoeken is TBSource.org
Probeer het daar eens. :)

edit:
Site werkt niet, maar is volgens mij dit projectje.

@Modjes: Alvast voor de duidelijkheid :p Deze software is _niet_ illegaal :)

[ Voor 37% gewijzigd door Dennahz op 09-11-2006 17:42 ]

Twitter

Verwijderd

Topicstarter
ja maar dit is al een totaal systeem is er niet ergens iets te vinden over alleen het ding dat de pcs aan elkaar koppelt

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik stel voor dat je je eerst eens gaat inlezen in hoe het bittorrent protocol werkt; dan is het al een stuk eenvoudiger om een tracker op te zetten ;) Overigens is het 'complete systeem' waar hier naar wordt gerefereerd gewoon nodig; als je wilt kun je je eigen layout daar overheen zetten :) Verder is dit dusdanig eenvoudig dat je gerust zelf even mag gaan zoeken :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.