Hallo,
Ik beheer 2 websites, met hetzelfde mail script, echter is het probleem dat bij de ene website het perfect werkt, maar bij de andere niet. Terwijl de website exact hetzelfde is. Misschien dat een van jullie de oplossing heeft?! Het script:
Let niet op de <br>'s, weet dat dat met css hoort te gebeuren... Mijn excuses.. Als jullie de rest van het script ook willen zien (het bericht e.d.) meld 't dan even..! Het script geeft elke keer "Uw bericht is helaas niet verstuurd" aan...
Alvast bedankt,
Jeroen!
Ik beheer 2 websites, met hetzelfde mail script, echter is het probleem dat bij de ene website het perfect werkt, maar bij de andere niet. Terwijl de website exact hetzelfde is. Misschien dat een van jullie de oplossing heeft?! Het script:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
| $headers = "MIME-Version: 1.0\n"; $headers.= "Content-type: text/html; charset=iso-8859-1\n"; $headers.= "From: ".$_POST['naam']." <".$_POST['email'].">\n"; // Headers, zodat we html kunnen gebruiken in de mail, en van wie de mail komt. if(mail($naar, $_POST['onderwerp'],$bericht,$headers)) // Als de mail naar de maker is verstuurd { echo '<br>Uw bericht is succesvol verstuurd!<br><br>'; } else // Anders { echo 'Uw bericht is helaas niet verstuurd.<br><br><br><br><br><br><br><br></br>'; } $ond = "Uw bericht, verzonden naar". $naar; if(mail($naar, $ond,$bericht,$headers)) // Als de mail naar de verzender is verstuurd { echo '<br><br>Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met U op!<br><br><br><br><br><br><br><br></br>'; } else // Anders { echo 'Uw bericht is helaas niet verstuurd.<br><br><br><br><br><br><br><br></br>'; } } } } else { ?> |
Let niet op de <br>'s, weet dat dat met css hoort te gebeuren... Mijn excuses.. Als jullie de rest van het script ook willen zien (het bericht e.d.) meld 't dan even..! Het script geeft elke keer "Uw bericht is helaas niet verstuurd" aan...
Alvast bedankt,
Jeroen!