Hallo beste mede tweakers,
Hopelijk kunnen jullie mij helpen met het volgende probleem.
Met een XPathNavigator heb ik de select functie gebruikt om data uit XML te filteren.
Het filteren werkt, maar nu wil ik aan de hand van deze resultaten dezelfde XML layout generen. Dit lukt niet met de huidige code, in de debug krijg ik een error omdat er XML hoofdelementen mist. (dus eigenlijk de rest van de XML structuur namelijk: <NewDataSet></NewDataSet>).
[Edit] Error krijg ik op het moment dat ik de nieuwe XML in een dataset probeer in te lezen, met:
Hopelijk kunnen jullie mij helpen met dit probleem.
Alvast bedankt.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen met het volgende probleem.
Met een XPathNavigator heb ik de select functie gebruikt om data uit XML te filteren.
code:
1
2
3
4
| XPathNavigator nav = doc.CreateNavigator();
XPathExpression expr;
expr = nav.Compile("/NewDataSet/Table[CustomerName='Sjaak' or CustomerName='Achmed']");
XPathNodeIterator iterator = nav.Select(expr); |
Het filteren werkt, maar nu wil ik aan de hand van deze resultaten dezelfde XML layout generen. Dit lukt niet met de huidige code, in de debug krijg ik een error omdat er XML hoofdelementen mist. (dus eigenlijk de rest van de XML structuur namelijk: <NewDataSet></NewDataSet>).
[Edit] Error krijg ik op het moment dat ik de nieuwe XML in een dataset probeer in te lezen, met:
code:
1
| DataSet.ReadXml(new StringReader(strXML)); |
Hopelijk kunnen jullie mij helpen met dit probleem.
Alvast bedankt.
[ Voor 9% gewijzigd door illstid op 09-11-2006 16:00 ]