A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.
Verwijderd
Volgens mij bestaat er wel zoiets. Maar waarom maak je van je externe HD geen bootable drive zodat je met het opstarten je externe HD kan kiezen en vervolgens je eigen bestanden en werkomgeving hebt? Volgens mij kan dat namelijk wel!
Verwijderd
ik vroeg mij idd ook af of er iets was waardoor je ook een soort u3 op je 2,5"hd kan draaien en dus de portable software versie kan gebruiken.
bootable maken zit ik niet helemaal op te wachten. vind juist handig als ik gewoon net als een u3 usb stick kan werken
bootable maken zit ik niet helemaal op te wachten. vind juist handig als ik gewoon net als een u3 usb stick kan werken
Als je portable software gebruikt, dan is er toch geen veschil met een U3 stick, toch? Het gaat er mij om dat ik geen sporen achterlaat op de gast-pc en dat alles gewoon werkt, ook al heb ik geen rechten om software te installeren. Echt ideaal om overal je firefox en thunderbird-installaties bij je te hebben, inclusief profile!
Verwijderd
Via de site van sandisk kan je die downloaden. Precies de zelfde als wat op de sandisk sticks word geleverd. Alleen je hebt wel een sandisk logo er op staan.smeerbartje schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 18:15:
Als je portable software gebruikt, dan is er toch geen veschil met een U3 stick, toch? Het gaat er mij om dat ik geen sporen achterlaat op de gast-pc en dat alles gewoon werkt, ook al heb ik geen rechten om software te installeren. Echt ideaal om overal je firefox en thunderbird-installaties bij je te hebben, inclusief profile!
Ik gebruik ook PStart, maar je kan ook http://portableapps.com/suite gebruiken (veel verschil met U3 zie ik niet)
Pagina: 1