[Outlook Express] Berichtregels -> automatisch beantwoorden

Pagina: 1
Acties:
  • 283 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:07
In Outlook Express bestaat de mogelijkheid om mail met bepaalde woorden automatisch te beantwoorden met een standaard, opgeslagen bericht (.eml). Heb lang geprobeerd maar ik ben hier niet uitgekomen. Is het mogelijk om automatisch te beantwoorden zonder dat het mailtje als bijlage (.eml) wordt verstuurd, maar gewoon zoals een mailtje er normaal ook uitziet als het handmatig zou mailen (HTML).

Met Thunderbird lukt dit wel, tenzij het plain tekst is. Wanneer er HTML, of een plaatje in voorkomt verschijnt bij de ontvanger altijd volgende melding:

This is a multi-part message in MIME format. --------------010306090405060707090102 Content-Type: text/html; charset=ISO-8859-1 Content-Transfer-Encoding: 7bit hoi --------------010306090405060707090102 Content-Type: image/jpeg; name="plaatje1.JPG" Content-Transfer-Encoding: base64 Content-ID: Content-Disposition: inline;.

Iemand een oplossing?

• ChromeFR
niemand?

• ChromeFR
schop

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik snap je vraag niet helemaal (maar dat zal wel komen omdat ik geen OE en al helemaal geen HTML in mails gebruik); ik begrijp dat het met mails zonder opmaak wel goed gaat?

Het lage aantal reacties zal ook deels komen doordat je het in het verkeerde subforum vraagt: CSA -> OFF.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)