Toon posts:

.Jar bestand naar .exe

Pagina: 1
Acties:
  • 972 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een .jar bestand ,
maar kan java niet instaleren,
omdat ik in een leefgroep woon waar de computer beveiligd is,
ik heb hem naar een .exe bestand gecovert maar nog steeds kan ik hem niet openen,

is er een manier waardoor dit wel kan?

bijv door een ander programma,

dit is het bestand http://members.home.nl/jr...MP3_File_Manager-0.10.jar

alvast bedankt,

jeroen

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-07 19:28

Arethusa

Niet die server

Dit lost misschien niet direct je probleem op maar is toestemming vragen om je programma te installeren geen optie?

[ Voor 3% gewijzigd door Arethusa op 09-11-2006 14:29 ]

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Moet je ff Java installerenBeter lezen 7(8)7

[ Voor 63% gewijzigd door KappuhH op 09-11-2006 14:36 ]

Verwijderd

Ts zegt dat niet kan. !

• robbert
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:41
Je hebt perse de java virtual machine nodig om het te installeren. Ook al zou je er een exe van kunnen maken dan heeft die nog steeds de java virtual machine nodig. Dus helaas zul je er voor moeten zorgen dat die geïnstalleerd wordt.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het al gevraagd maar deze mensen zijn a-technisch en zien hier gevaar in voor virussen helaas.....

• robbert
Verwijderd schreef op donderdag 09 november 2006 @ 14:32:
ik heb het al gevraagd maar deze mensen zijn a-technisch en zien hier gevaar in voor virussen helaas.....
Dan zul jij ze moeten overtuigen dat dat onzin is.... Veel anders zit er niet op. De relatie tussen de Java virtual machine en virussen slaat namelijk nergens op...

[ Voor 12% gewijzigd door robbert op 09-11-2006 14:34 ]

• W3lta
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-07 09:45

W3lta

So i'm a nerd. who cares?

Welk programma heb je gebruikt om het te converteren naar een exe-bestand?
Ik zou zeggen: lees de topicstart de TS kan niets installeren omdat het een beveiligde pc is.

[ Voor 20% gewijzigd door W3lta op 09-11-2006 14:34 ]

Kan een mens ooit teveel computers hebben?

• robbert
Het lijkt me ook niet echt mogelijk, dan zou die namelijk de hele JRE in zo'n exe bestand moeten proppen.
Lijkt me duidelijk dat dat niet werk zonder JRE:
Simply double-clicking the exe file will invoke the Java Runtime Environment and launch your application.

[ Voor 61% gewijzigd door robbert op 09-11-2006 14:38 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

http://gcc.gnu.org/java/ Geen idee of het werkt. Of als het (serieus) geld mag kosten: http://www.excelsior-usa.com/jet.html

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
dus er is geen manier waarop ik dit kan openen zonder jre

Verwijderd

Topicstarter
zou je me daar mischien mee kunnen helpen want van die site snap ik echt helemaal niets 8)7

• robbert
Stom dat ik daar niet aan dacht ;) Alleen ondersteund die toch geen java1.5 dingen, of wel?
edit:
Ze ondersteunen sommige dingen van java 1.5, het is dus nog niet volledige java 1.5 compatible
Verwijderd schreef op donderdag 09 november 2006 @ 14:59:
[...]

zou je me daar mischien mee kunnen helpen want van die site snap ik echt helemaal niets 8)7
Hmm, zo moeilijk is het niet. Ik zou zeggen installeer gcj en typ gcj --help.

Voorbeeldje:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
robbert@server:~/src/gcjtest$ cat Test.java 
class Test {
        public static void main(String[] arg) {
                System.out.println("Test");
        }
}
robbert@server:~/src/gcjtest$ gcj *.java --main=Test -o test
robbert@server:~/src/gcjtest$ ./test
Test

Onder Windows zal het waarschijnlijk ongeveer het zelfde gaan, alleen dan test.exe ipv test. Maar dat kun je zelf wel bedenken.

[ Voor 28% gewijzigd door robbert op 09-11-2006 15:21 ]

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Inderdaad, http://gcc.gnu.org/install/specific.html + http://gcc.gnu.org/install/binaries.html + http://gcc.gnu.org/java/docs.html = mischien (afhankelijk van wat er in de jar staat) klaar. Het is inderdaad niet bepaald klik&klaar, maar het weten te gebruiken van gcc is iets dat hoe dan ook niet slecht is voor een Tweaker die meer wil dan a-technische mensen :P

Als het makkelijk moet, kan je altijd nog de andere (dure) optie nemen :+ (Of niet perse je MP3-tjes willen beheren op andermans PC waar je geen rechten hebt).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
bedankt,

ik heb het geprobeerd, het is me niet gelukt,

met die code's en alles ook niet helaas maarja ik ben ook nog maar 16,

en wat dat muziek beheren op iemand's andere computer betreft,

zolang ik hier geen computer op me kamer mag,

is dit ook een beetje mijn computer

mocht iemand tijd over hebben of zich vervelen,

probeer het bestand dan is naar .exe te krijgen met 1 van de programma's

met vriendelijke groet,

Jeroen

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Inderdaad niet even klik&klaar als je er 0 ervaring mee hebt. (Al maakt de leeftijd weinig uit; ik zat op m'n twaalfde "al" te te kijken wat het resultaat is van gemodder met zelfgebakken broncode).

Echter liever geen bestanden uitwisselen via GoT zelf; daar is de licentie v.w.b. herdistributie mij net even te onduidelijk voor :) Wel succes ermee natuurlijk.

offtopic:
Overigens is je posts zo met al die enters maar zonder leestekens of hoofdletters niet erg handig om te lezen.

[ Voor 18% gewijzigd door F_J_K op 09-11-2006 21:28 ]

Pagina: 1