Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

PDA (WinMobile) en synchronisatie Webmail?

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik zoek me rot, heb gegoogled en gesearched tot ik een ons weeg en ik kom er niet uit. Ik heb een pocketpc (hp ipaq 4240). Mijn privé email synchen werkt prima. Ik wil alleen ook graag mijn werkmail en agenda uit outlook syncen.
Nu kan ik vanuit huis niet via outlook in mijn werkmail, alleen maar via een webmail client (gewoon https://webmail.enzovoort). Systeembeheer is een beetje para. Met mijn internetbrowser kan ik met mijn pda mijn mail bekijken, agenda raadplegen etc etc. Geen enkel probleem. Maar ik krijg het niet voor elkaar dat de boel synct met mijn pda, dus de boel overzet in mijn pda-outlook. Is er niet een programma wat dat kan? Met andere woorden iets wat bij wijze van spreken via http alle mailtjes en afspraken binnenhaalt en vervolgens 'doorpleurt' in mijn pda-outlook?

Iemand ideeen/suggesties?

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:27

MaDLiVe

.-Observer-.

Volgens mij moet dat via outlook op de pc. Je moet verbinding kunnen maken met de exchange server.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Wekom op GoT; wat heb je zelf al uitgezocht want er zijn tientallen topics over WM-PDA's en mail?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
Zo'n beetje alles en het gebruik van mail op mijn pda is op zich geen probleem. Dat werkt. Wat specifiek hier het probleem is, is dat de 'normale' manier niet werkt. Ik kan dus niet vanuit huis, zowel pda als pc de mailserver op het werk via outlook benaderen. Alleen maar via I-net Explorer.

Wat ik dus wil weten is of er een mogelijkheid is om via een omweg (dus op de internet explorer benadering dus) toch een mogelijkheid is om mijn mail, contacten en agenda gesynct te krijgen.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op donderdag 09 november 2006 @ 13:55:
Zo'n beetje alles en het gebruik van mail op mijn pda is op zich geen probleem. Dat werkt. Wat specifiek hier het probleem is, is dat de 'normale' manier niet werkt. Ik kan dus niet vanuit huis, zowel pda als pc de mailserver op het werk via outlook benaderen. Alleen maar via I-net Explorer.

Wat ik dus wil weten is of er een mogelijkheid is om via een omweg (dus op de internet explorer benadering dus) toch een mogelijkheid is om mijn mail, contacten en agenda gesynct te krijgen.
Niet als het niet geconfigureerd is op de server.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• CNS
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-11 09:19

CNS

Er zijn een aantal mogelijkheden om wireless te syncen:
- BlackBerry
- Visto Push Mail
- Exchange Push mail

Voor de eerste twee opties moet je een account hebben op de BlackBerry of Visto Push mail server. Dit staat niet standaard voor iedereen aan.

Voor de derde optie heb je een wireless vpn connectie nodig met je office lan. Dan kun je met ActiveSync op je handheld syncen.

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:00
CNS schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 10:16:

Voor de derde optie heb je een wireless vpn connectie nodig met je office lan. Dan kun je met ActiveSync op je handheld syncen.
Correctie VPn is neit perse nodig kan ook over http (evnt met RPC)
Pagina: 1