Alle tekst Italic?

Pagina: 1
Acties:

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:49
Ik heb het echt proberen op te zoeken, maar kan het probleem echter niet vinden.
Ik was vanochtend aan het surfen met Firefox 2 en opeens was er een gedeelte op een site waar ik altijd actief ben de tekst Italic, ik dacht misschien een nieuwe aanpassen oid, maar ik ging een bericht plaatsen in een topic en dat gedeelte is ook Italic, terwijl ikzelf niets heb aangepast.
En toen dacht ik het zal wel een instelling van FireFox zijn maar ik starte Winamp Pro 5.x op en die geeft de gehele songlist ook in Italic en sommige andere programma's ook.
Dus ik naar bureaublad eigenschappen en keken of je daar iets kon aanpassen kwa tekst stijl, daar kan je enkel het lettertype en kleur veranderen.

Dus wie kan mij helpen met dit 'probleem' :/

Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Volgens mij is het font verwijderd waar je normaal mee werkt, zou je eens kunnen kijken in X:\Windows\Fonts?

Check ook deze zoekresultaten. Sommige verwijzen idd naar het verwijderde font.

[ Voor 77% gewijzigd door Outerspace op 09-11-2006 13:42 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)