Toon posts:

coating bladdert af

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben in het bezit van Iiyama HM704UTC crt-monitor. Perfecte monitor, maar nou krijg ik midden op het scherm een lelijke vlek waar de coating begint af te bladderen.

Bestaan er middelen voor om die vlek weg te werken of iets om die coating er weer op te krijgen?

alvast bedankt

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:02

Sjaak_Afhaak

Bleh!

ik denk dat in dit geval een foto wel net zo gemakkelijk is :)
Ik heb overigens nog nooit van een bladderende coating gehoord :?

Hier staat tekst

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07-2025
Gevalletje garantie, als je dat nog hebt. Die coating is speciaal spul, dat koop je niet in de winkel. En om de hele coating eraf te trekken lijkt me ook geen goed idee, dan zit je de hele dag voor een spiegel.

Verwijderd

Topicstarter
toestelletje is helaas 4 jaar oud.
afbladderen van coating is helaas door mijn eigen stommiteit gebeurd. (scherm schoongemaakt met glassex , stom stom stom)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Coating laat niet zomaar los, heb je misschein met een ongeschikt middel je scherm schoongemaakt?

Ik ben bang dat je er zelf trouwens weinig aan kan doen, opnieuw opbrengen kan je niet zelf. Als je nog garantie hebt (in bovenstaand geval dus niet..) gewoon even contact opnemen met de winkel waar je de monitor vandaan hebt :)

Verwijderd

Topicstarter
Pollewob schreef op donderdag 09 november 2006 @ 12:48:
Coating laat niet zomaar los, heb je misschein met een ongeschikt middel je scherm schoongemaakt?

Ik ben bang dat je er zelf trouwens weinig aan kan doen, opnieuw opbrengen kan je niet zelf. Als je nog garantie hebt (in bovenstaand geval dus niet..) gewoon even contact opnemen met de winkel waar je de monitor vandaan hebt :)
Ja glassex he?! geen slimme actie , dus ik vrees dat er niets anders op zit dan een andere monitor te kopen.

Weet iemand of de E96F van Viewsonic (ook een crt) een goede vervanging is? Ik kan er namelijk geen review van vinden :-(

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07-2025
Verwijderd schreef op donderdag 09 november 2006 @ 12:55:
[...]

Ja glassex he?! geen slimme actie
Ik spuit al jaren glassex tegen m'n Iiyama VM Pro 450. Destijds zelfs aan de helpdesk gevraagd of dat kon. Hun antwoord:
glassex kan
(Jammer dat ik het originele mailtje niet meer heb :P)

Maar het kan verschillen per beeldbuis/coating. Je hebt ws pech gehad.
Pagina: 1