Toon posts:

[access 2003] mdw bestand kwijt

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Door een minder handige actie is het mdw bestand van mijn database weggegooid en niet meer terug te halen.
Is er een mogelijkheid om zonder mdw bestand in de mdb te komen? Is er een mogelijkheid om een 'dummy' mdw te maken en daarmee in de mdb te komen?
Ik heb op google gezocht naar tools om langs de beveiliging te komen maar helaas niets gevonden.

Ter verduidelijking, het gaat om een mdb die zelf gemaakt is en niet een poging om een 'gevonden' mdb te 'hacken'
alvast bedankt voor reacties die me in de goede richting kunnen sturen. Als het niet gaat lukken zal er niets anders opzitten dan de database opnieuw te maken..... (inculsief data invoeren)

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

De standaard mdw staat gewoon op de cd-rom van access en als je zelf de auteur bent van een aangepaste mdw dan heb je de gegevens waarmee je die mdw hebt aangemaakt ergens genoteerd. tenzij je natuurlijk een rund bent, nofi :p
Dat is tenminste wel de nadrukkelijke aanbeveling van Ms.

Omdat het voor ons totaal niet na te gaan is of jij werkelijk eigenaar bent van de database waarvan je de beveiliging wilt omzeilen gaat deze dicht.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.