Hi all,
Ik heb de volgende alternatieven bekeken:
Hibernate:
Zegt zelf dat het niet hun core business is en dat de code die meegeleverd wordt verre van stabiel is. Dat blijkt ook uit het gebruik ervan. Wanneer gemapte attributen niet in de input voorkomen gaat het opslaan van de data al fout.
Hyperjaxb:
Combineerd jaxb met hibernate. XML files worden ingelezen en naar Objecten gemapped. Vervolgens worden de Objecten gemapped naar tabellen middels hibernate. Heb ik nog niet geprobeerd en wil ik eigenlijk ook niet, omdat ik de gegenereerde classes nooit zal gebruiken.
Ik zoek het volgende: [xml] --> [framework] --> [Database]
Waarbij het framework het volgende biedt:
Weten jullie nog alternatieven voor het java platform (+ opensource frameworks)?
Ik heb de volgende alternatieven bekeken:
Hibernate:
Zegt zelf dat het niet hun core business is en dat de code die meegeleverd wordt verre van stabiel is. Dat blijkt ook uit het gebruik ervan. Wanneer gemapte attributen niet in de input voorkomen gaat het opslaan van de data al fout.
Hyperjaxb:
Combineerd jaxb met hibernate. XML files worden ingelezen en naar Objecten gemapped. Vervolgens worden de Objecten gemapped naar tabellen middels hibernate. Heb ik nog niet geprobeerd en wil ik eigenlijk ook niet, omdat ik de gegenereerde classes nooit zal gebruiken.
Ik zoek het volgende: [xml] --> [framework] --> [Database]
Waarbij het framework het volgende biedt:
- Mappen van hierarchische xml structuren naar een plat geslagen tabel. Geen musthave omdat ik er eventueel nog wel eeen xslt voor kan zetten die de data plat slaat.
- Mappen van parent child relaties in XML naar parent child relaties in de db.
Weten jullie nog alternatieven voor het java platform (+ opensource frameworks)?
[ Voor 2% gewijzigd door NDF82 op 09-11-2006 12:42 . Reden: platform vermelden ]
Pentium 233MHz MMX + Diamond Monster 3D 3DFX Voodoo II