Toon posts:

[firefox 2.0] sneltoets probleem met MX1000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb sinds meer als een jaar een logitech MX3100 desktop set Afbeeldingslocatie: http://i13.photobucket.com/albums/a259/stofjas/MX3100.jpg

sinds ik de 2.0 versie van firefox geinstalleerd heb werken 2 van mijn functie toetsen niet meer :s
de 2 toetsen aan de zijkant van mijn MX 1000 muis, "vorige" en "volgende" (en waar ik nu dus elke keer op duw zonder resultaat :( ) doen het niet meer, in internet explorer en in de mappen structuur werkt alles netjes

ik heb al eens en ad-on geinstaleerd "keyconfig" om de toetsen combinatie aan te passen maar als ik de toetsencombinatie wil veranderen en ik duw op mijn functie toets dan wordt deze niet geregistreerd :? geen van alle functie toetsen van de muis overigens, hoewel de andere functietoetsen zoals snel scrollen en zo allemaal goed werken.
In setpoint staat alles goed ingesteld btw

heeft er iemand een oplossing voor dit ergerlijk probleem ??

• xzenor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

probeer eens een schoon firefox profiel.. Misschien zit daar wel een probleempje in. Even je oude profiel hernoemen, dan wordt er vanzelf een lege aangemaakt. Werkt het niet dan kan je de oude gewoon weer terugzetten.

Verwijderd

Topicstarter
nope ik heb zelfs firefox al eens geherinstalleerd, helpt ook niets :s
firefox in veilige modus opstarten met alle bookmarks gewist, alle ad-on gereset en zonder cocies of geschiedenis alles heb ik al geprobeerd :/
zelfs op spyware al gescand, ik weet gewoon nie mee wat te doen :|

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:45

crisp

Devver

Pixelated

Intentionally left blank