Goedemorgen,
Ik heb bij een klant het volgende probleem met het Windows loginscherm:

Dit is (waarschijnlijk) opgetreden na een gebrek aan schijfruimte. Na blind in te loggen via dit loginscherm kom je in Windows en daar ziet alles er normaal uit en werkt alles ook perfect. De computer is een terminal server en het maakt geen verschil of je via de console, via de TS-console of via TS zelf inlogt.
Ik heb het volgende zelf geprobeerd:
Is een herinstallatie mijn enige redding, of heeft iemand misschien nog ideeen, die ik zelf over het hoofd heb gezien.
Ik heb bij een klant het volgende probleem met het Windows loginscherm:

Dit is (waarschijnlijk) opgetreden na een gebrek aan schijfruimte. Na blind in te loggen via dit loginscherm kom je in Windows en daar ziet alles er normaal uit en werkt alles ook perfect. De computer is een terminal server en het maakt geen verschil of je via de console, via de TS-console of via TS zelf inlogt.
Ik heb het volgende zelf geprobeerd:
- Reboot
- Andere videodriver, (ATI Rage XL). Eerst MS driver, daarna ATI driver
- De bestandsgrootte van msgina.dll en de inhoud van dit bestand (met Resource hacker) vergeleken met een andere server. (geen verschillen)
- logonui.exe vervangen door een logonui.exe vanaf een andere server. (geen resultaat)
- In safemode heeft die hetzelfde probleem.
- Gescand op virussen, geen gevonden
Is een herinstallatie mijn enige redding, of heeft iemand misschien nog ideeen, die ik zelf over het hoofd heb gezien.