ik speelde vandaag DOD : Source en normaal hoort het zonder stotteren te gaan enzo
dat was niet het geval : af en toe staat het beeld stil en looping sound , je kent het wel
als dat na 10 sec over is speel je verder maar bij mij blijft het vastzitten na een half uurtje spelen
ook crasht mn systeem en start compleet opnieuw op
Nu heb ik zelf wat gezocht en de temperatuur sensor die op mn geheugen zit geeft 90 graden aan
het gaat om een sensortje aan zon kabeltje die je ergens op kunt plakken
processor temp : 40 graden
geheugen temp : 90 graden
x1900GT temp : 50 graden
Mobo temp : 45 graden
Systeem temp : 40 graden
HHD temp : 50 graden
Nu kan je zien dat het geheugen gewoon veel te warm word in tegenstelling tot de rest van het systeem
Op de geheugenbalkjes zitten de originele headspreaders van corsair
Wel moet ik erbij zeggen dat het geheugen op 255 Mhz draait omdat de processor ook een overclock heeft
Komt het door het geheugen dat de game telkens crashed en vastloopt? en brengt het gevaar met zich mee
Airflow van de kast is 100% in orde
Systeem specs :
Amd Athlon 4000+
Msi K8n Neo 4-F
corsair XMS PC3200 C.L 2.0
Sapphire X1900GT Rev.2
X-FI Extreme music
Sharkoon 450 Watt
Maxtor 200 Gb Sata
Nec DVD-R
3 12CM fans 1500 Rpm
Skythe Mine cpu koeler
dat was niet het geval : af en toe staat het beeld stil en looping sound , je kent het wel
als dat na 10 sec over is speel je verder maar bij mij blijft het vastzitten na een half uurtje spelen
ook crasht mn systeem en start compleet opnieuw op
Nu heb ik zelf wat gezocht en de temperatuur sensor die op mn geheugen zit geeft 90 graden aan
het gaat om een sensortje aan zon kabeltje die je ergens op kunt plakken
processor temp : 40 graden
geheugen temp : 90 graden
x1900GT temp : 50 graden
Mobo temp : 45 graden
Systeem temp : 40 graden
HHD temp : 50 graden
Nu kan je zien dat het geheugen gewoon veel te warm word in tegenstelling tot de rest van het systeem
Op de geheugenbalkjes zitten de originele headspreaders van corsair
Wel moet ik erbij zeggen dat het geheugen op 255 Mhz draait omdat de processor ook een overclock heeft
Komt het door het geheugen dat de game telkens crashed en vastloopt? en brengt het gevaar met zich mee
Airflow van de kast is 100% in orde
Systeem specs :
Amd Athlon 4000+
Msi K8n Neo 4-F
corsair XMS PC3200 C.L 2.0
Sapphire X1900GT Rev.2
X-FI Extreme music
Sharkoon 450 Watt
Maxtor 200 Gb Sata
Nec DVD-R
3 12CM fans 1500 Rpm
Skythe Mine cpu koeler