Toon posts:

advies voor laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
beste tweakers ^^

ik ga binnenkort een laptop kopen en ik heb op het internet al menig review/webshop bekeken maar ik kom er nog steeds niet uit. ik zoek een laptop met een core duo (het liefst een core 2 duo), een degelijke videokaart zodat ik er ook nog eens een spelletje op kan spelen en 1gb geheugen. budget rond de 900 euro. nou heb ik al wat gevonden:

Toshiba Satellite A100-635 (core duo 1.66 ghz, 1024 mb, Ati Mobility X1600) ~€ 950
Dell Inspiron 6400 (core 2 duo, 1,.66 ghz, 1024 mb, Ati Mobility X1400) ~€ 950
HP Pavilion dv6000t/dv9000t (core 2 duo, 1,66 ghz, 1024 mb, GeForce Go 7600, Nog niet in Nederland te verkrijgen) ~€ 950

Welke raden jullie aan of weten jullie misschien een betere optie? (met core 2 duo, 1 gb geheugen, en een leuke videokaart)

• armano
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-09-2024

armano

ANTROPOMORF

Aanbieding van Mycom.. :) € 999,-

ASUS Z92J-Q012H

Processor: Intel Core Duo T2050
Processorsnelheid: 1,66 GHz
Cache (L2): 2 MB
Chipset: Intel 945PM
Geheugen: 1 GB
Geheugentype: DDR2
Maximale hoeveelheid geheugen: 2 GB
Aantal modules: 1x
Aantal geheugen sloten: 2x
Schermgrootte: 15,4 inch breedbeeld
Schermtype: Color Shine
Schermresolutie 1280x800
Harde schijf 100 GB
Rotatiesnelheid 4200 rpm
Geheugenkaartlezer SD / MMC / MS / MS PRO
Optische drive DVD±ReWriter (Double Layer)
DVD+R schrijven 8x
DVD+RW schrijven 4x
DVD+R DL schrijven 2x
CD-R schrijven 24x
DVD-ROM lezen 8x
CD-ROM lezen 24x
Grafische kaart ATI Mobility Radeon X1600
Dedicated Video geheugen 128 MB

Anyway, staat volledig hier!

:O

Verwijderd

Als je maar niet de HP neemt..
Das een Laptop met voorgeinstalleerde Adware :P

Bij Dell is dat tegenwoordig iets minder. En de Dell Spreekt mij het meest aan. Mede omdat het een Core 2 Duo is.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt armano en richard voor jullie reactie, die asus bij mycom had ik gister ook gezien ja het enige nadeel is dat daar geen core 2 duo in zit. en richard ik denk dat ik toch het systeem formateer en installeer met een normale windows xp. en ik hoorde dat de mobility x1400 lang zo goed niet was als de x1600. opzich lijkt die dv9000/6000 mij het mooist maar die is no niet in nl uit en ik weet niet wanneer die wel uitkomt. mss moet ik maar eens naar de hp helpdesk mailen. ook heb ik minder goede verhalen gehoord over de service van dell.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:51
Die HP, Core 2 Duo en mid-end graka! Zeker de beste keuze! Die van de mycom heeft maar een 4200rpm HDD... Verder is Asus wel goed, dat wel. Mijn A6T was er nu oo voor 999 meende ik, ook weer 4200rpm ipv 5400rpm die ik heb. Maar de HP is in het lijstje echt de beste keuze.

Verwijderd

GremliN-Online schreef op donderdag 09 november 2006 @ 11:03:
Die HP, Core 2 Duo en mid-end graka! Zeker de beste keuze! Die van de mycom heeft maar een 4200rpm HDD... Verder is Asus wel goed, dat wel. Mijn A6T was er nu oo voor 999 meende ik, ook weer 4200rpm ipv 5400rpm die ik heb. Maar de HP is in het lijstje echt de beste keuze.
Ja dat is jouw mening. Mij lijkt de Dell beter. Gewoon omdat ik al teveel kapotte HP's heb gezien. En fatsoenlijk nieuwe games spelen op een laptop gaat toch niet. Ook niet met zo'n videokaart. Daarvoor zijn de hardeschijven en de moederborden in laptops gewoon te traag.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

markkk, welkom op GoT zoals je hebt kunnen lezen tijden het registreren is dit niet de manier om een topic te openen.
Lees voortaan ook de CSL policy door om te weten wat we in dit specifieke subforum van je verwachten :)

Kijk in Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? wat er in een boodschappenlijstjestopicstart hoort te staan. Bij gebrek aan eigen inzet gaat deze dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.