Ik moet wat oude code aanpassen van een vb scriptje dat in een webformulier draait. Dit scriptje maakt gebruik van een treeview die dus een boomstructuur die een aantal files(nodes) weergeeft.
Het probleem is dat mijn kennis van vb(script) nogal gelimiteerd is en dus niet goed weet waarom onderstaand code niet werkt. Ik neem aan de CLASSID verwijst naar een bepaalde activex control (ocx bestand ?) dat blijkbaar ontbreekt.
Nu is de vraag waar zou dit activex bestand moeten staan en kan ik dit ergens downloaden ?
Hoe weet ik welke activex control ik nodig heb ?(treeview denk ik).
Ik heb al zitten rondzoeken op de website van microsoft maar geraak er niet wijs uit.
Alle hulp is welkom.
edit: zie nu dat ik dit misschien beter bij webdesign had gepost
Het probleem is dat mijn kennis van vb(script) nogal gelimiteerd is en dus niet goed weet waarom onderstaand code niet werkt. Ik neem aan de CLASSID verwijst naar een bepaalde activex control (ocx bestand ?) dat blijkbaar ontbreekt.
Nu is de vraag waar zou dit activex bestand moeten staan en kan ik dit ergens downloaden ?
Hoe weet ik welke activex control ik nodig heb ?(treeview denk ik).
Ik heb al zitten rondzoeken op de website van microsoft maar geraak er niet wijs uit.
Alle hulp is welkom.
Visual Basic:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
| <SCRIPT LANGUAGE="VBScript"> <!-- ... (irrelevant) --> </SCRIPT> </HEAD> <BODY STYLE="background=ivory;"> <OBJECT ID="Icons" CLASSID="clsid:2C247F23-8591-11D1-B16A-00C0F0283628" WIDTH=0 HEIGHT=0> <param name="ImageHeight" value="18"> <param name="ImageWidth" value="18"> </OBJECT> <OBJECT ID="TV" CLASSID="clsid:C74190B6-8589-11D1-B16A-00C0F0283628" WIDTH=550 HEIGHT=350 STYLE="font-size:11;"> <param name="LineStyle" value="0"> <param name="LabelEdit" value="1"> <param name="Style" value="7"> <param name="Appearance" value="1"> <param name="ImageList" value="Icons"> </OBJECT> <SCRIPT LANGUAGE=VBSCRIPT> set nd = TV.nodes.add ( , 2, "in", "Inputs", "in") set nd = TV.nodes.add ( , 2, "out", "Outputs", "out") |
edit: zie nu dat ik dit misschien beter bij webdesign had gepost