zijn er nog meer mensen hier die ook chello hebben, en woonachtig zijn in heerenveen? en al 2 weken of meer erg traag internet hebben ?
ik heb al meerdere malen chello gebeld, en die doen alleen maar patronizen. en zodra ze het niet op kunnen lossen, leggen ze de problemen bij de klant neer, zal wel aan uw hardware \ kabels \ software liggen...
de keer daarvoor vertelden ze mij dat er een versterker stuk was in de buurt, en vanavond belde ik weer en bleek dit helemaal nooit zo geweest te zijn.
ik kan atm pages bjina niet meer openen, en downloaden gaat met ~0,2K/s..
wat kan ik nog doen? alles heb ik gedaan oa.
1. tig pc's geprobeerd
2. nieuwe kabels gekocht en geknepen ( stekkertjes eraan zetten )
3. nieuw ip aangevraagd via provisioning
4. modem gereset
5. voor de fun of it all es met een ander os geprobeerd, linux, ook niks
6. tig keer bellen, om elke keer als onwetend klein kind afgewimpeld te worden.
oh, en chello kon mn modem niet uitlezen, nadat ik ze mijn mac adres gaf. kreeg geen verbinding.
maar nog is er volgens hun niks mis.
ik heb al meerdere malen chello gebeld, en die doen alleen maar patronizen. en zodra ze het niet op kunnen lossen, leggen ze de problemen bij de klant neer, zal wel aan uw hardware \ kabels \ software liggen...
de keer daarvoor vertelden ze mij dat er een versterker stuk was in de buurt, en vanavond belde ik weer en bleek dit helemaal nooit zo geweest te zijn.
ik kan atm pages bjina niet meer openen, en downloaden gaat met ~0,2K/s..
wat kan ik nog doen? alles heb ik gedaan oa.
1. tig pc's geprobeerd
2. nieuwe kabels gekocht en geknepen ( stekkertjes eraan zetten )
3. nieuw ip aangevraagd via provisioning
4. modem gereset
5. voor de fun of it all es met een ander os geprobeerd, linux, ook niks
6. tig keer bellen, om elke keer als onwetend klein kind afgewimpeld te worden.
oh, en chello kon mn modem niet uitlezen, nadat ik ze mijn mac adres gaf. kreeg geen verbinding.
maar nog is er volgens hun niks mis.