Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• mcdronkz
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-04 12:44
Ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik heb een Nokia 6310 gekocht, omdat ik een goed toestel wou dat ook bluetooth en GPRS had.

Ik bel niet zo vaak, alleen als ik in m'n eentje aan het werk ben. Dus aan 100 minuten per maand heb ik ruim voldoende, met 75 kan ik het ook wel af.

Nu lijkt het me verdomd handig als ik ook nog kan internetten (WAP), mbv. GPRS. Dan kan ik m'n email checken en dat soort zaken. Dit doe ik dus ook niet zo heel vaak, en ik zal zeker niet zoveel traffic genereren.

Het liefst wil ik niet boven de 20 euro per maand uitkomen.

Ik heb allerlei sites afgezocht, Vodafone, Telfort, KPN etc, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik heb geen idee welk abbonement ik het beste kan nemen. Wellicht kan iemand van jullie me adviseren.

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Je moet een 100 minuten abonnement nemen met of zonder een GPRS optie, afhankelijk van de kosten en hoeveel jij denkt te gebruiken. Daarbij moet je opletten of een bepaalde provider daarmee niet boven de 20 EUR per maand uitkomt.

Succes! :)

Alors.

Verwijderd

Je hebt al een toestel? Dan is het heel simpel: een sim-only abonnement.

Ga naar bellen.com en zie daar de goedkoopste sim-only providers. Heel vaak heb je al 100/200 minuten voor weet-ik-veel hoe weinig per maand. Voorwaarde is dat je na een jaar weer opzegt en je nummer meeneemt, anders betaal je veelal weer het reguliere tarief. En je moet ff kijken welke providers GPRS opties hebben icm sim-only.

• mcdronkz
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-04 12:44
Ik vind het Vodafone 17,50 abbonement erg aantrekkelijk, en dan icm. 10 uur/10 mb internetten, maar ik snap nou niet of dat bij het abbonement in zit, of dat je daar extra voor moet gaan betalen.

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:16
mcdronkz schreef op donderdag 09 november 2006 @ 08:53:
Ik vind het Vodafone 17,50 abbonement erg aantrekkelijk, en dan icm. 10 uur/10 mb internetten, maar ik snap nou niet of dat bij het abbonement in zit, of dat je daar extra voor moet gaan betalen.
Die 17,50 is voor 100 belminuten, als ik het goed zie kan je een Vodafone 'Blox' abonnement nemen en daar 'Mobiel Internet plus' extra bij nemen voor 10 euro per maand, voor 10 uur/10MB internetten. Ofwel, dan kom je volgens mij op 27,50 euro/maand uit.

Als het goedkoper kan (ben ook aan het kijken naar iets met 100 belminuten en internetten erbij) dan hoor ik het graag...

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-10 14:32
Ik heb zelf sinds kort een T-Mobile Relax 150 abbo, je zou bij minder belminuten bijvoorbeeld een Relax 100 af kunnen sluiten, dit was ongeveer een tientje per maand.
Internet komt er wel bovenop, maar voor 9,50 per maand extra is het onbeperkt, dat is dan precies 20 euro.

Bij T-Mobile waren er iig 2 soorten internet, de ene ging van je belminuten af, de ander werd los verrekend. Misschien is een Relax 150 met internet uit de bundel dan aan te raden. :)

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Ik vraag me eigenlijk af of we niet gewoon weer bomen aan het planten zijn voor TS zodat het hier een bos wordt ;)

Alors.

Verwijderd

Uit de FAQ:
Waar vind/koop/huur/whatever ik [iets] vragen. Tweakers.net Vraag en Aanbod, de pricewatch, De Gouden Gids en andere sites zijn daarvoor.
Discuseren over abonnementen hoort hier dus ook niet thuis! Telecomvergelijker.nl helpt je graag verder..

:)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.