Plextor 121032S

Pagina: 1
Acties:

• easydisk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-03 20:14
Hallo

Vandaag een nieuwe CDR brander :) en hij werkt goed en snel.

Maar vinden jullie het laadje ook zo onstevig gemaakt ? het laadje van mijn 40 speed plextor zit veel beter vast !

Hoort dit zo, of toch niet ?

Alfred

Verwijderd

het laadje van mijn 40 speed speler gaat niet eens meer goed dicht :(

dus ik vind ze allebei niet zo stevig

Verwijderd

Ja, ik opende hem net ja. Ik vind hem ook niet zo stevig :(. Ze hadden hem bij plextor wel iets setviger mogen maken. Maar mijn kopje koffie kan er nog steed op staan heh >:)

• roba
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-09-2012

roba

Ook Olrik gekend?

Easydisk... Kan jij inmiddels uit ervaring stellen, dat je met jouw Plextor ALLE cd's branden? Dus ook bijvoorbeeld de eventuueel beveiligde versies?

Guys, ik weet dat mijn vraag in feite onder een andere i.c. nieuwe topic thuishoort. Maar Easydisk heeft gekocht waar ik al eventjes over dub. Diverse programma vereisen voor het kopieren van beveiligde cd's, het kunnen lezen van Subchanel Data door de hardware. Vooralsnog heb ik dit voor zijn model nergens kunnen achterhalen. Ook niet op de site van Plextor, CloneCd, etc. Vandaar.

The desire to know is natural to all good people!

Verwijderd

mijn plextors lezen en schrijven alle beveiligingen (clonecd)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Mijn 12x10x32s voelt net als mijn Ultraplex 40x kwa lade, tsja, steviger als mijn A-Open 12x zijn ze niet, maar hoef er ook geen krat bier op te zetten :+

Ow ja, en deze combi vreet werkelijk alles (althans met CloneCD back-up ik heel fijn, staat volgens mij wel op hun site), ook kwa cd's van flut tot duur.

Flickr | Lego collectie

Pagina: 1