The sims 2 installatie vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 1.029 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Kiwitje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-02 20:47
Hoi,

een vriendin van mij probeert haar The Sims 2 te installeren met uitbreidingen. Sims 2 opzich installeerd goed met 4 CD's. Dan, als ze een uitbreiding wilt installeren, moet ze CD1 van uitbreiding doen, dan CD2, en dan CD4 van the sims 2 normaal. Bij cd4 geeft ie echter aan dat de installatie van de update is mislukt en dat de installatie wordt afgebroken.
Ik heb al even zitten googlen, zag dat meer mensen dat probleem hadden alleen die kregen er geen antwoord op. Hier dacht ik dat wel te kunnen vinden!

Wat moet ze doen, is er een patch of iets dergelijks wat dit probleem kan oplossen?
Ze heeft de originele sims 2 CD's, niks gekopieerd. Al in 2 CD-spelers geprobeerd, hielp niks.

Als jullie meer informatie willen hebben... stel maar!

Alvast bedankt!

Specs

• mooncat
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-02-2022
misschien een lokalisatie probleem... dat de pc het niet wilt instaleren als bv the sims 2 origineel een US versie is en de uitbreiding een UK versie ofzo...

• Kiwitje
mooncat schreef op woensdag 08 november 2006 @ 21:00:
misschien een lokalisatie probleem... dat de pc het niet wilt instaleren als bv the sims 2 origineel een US versie is en de uitbreiding een UK versie ofzo...
Op andere pc werkt het echter wel....

Specs

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Kiwitje schreef op woensdag 08 november 2006 @ 21:35:
[...]

Op andere pc werkt het echter wel....
Copy je dir van de pc waarbij het wel werkt naar je vriendin d'r pc? ff snelkoppelingetje maken en het werkt ;)

Goedkoop bellen via VoIP

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-12 21:04
MensionXL schreef op woensdag 08 november 2006 @ 21:38:
[...]

Copy je dir van de pc waarbij het wel werkt naar je vriendin d'r pc? ff snelkoppelingetje maken en het werkt ;)
Ook zinloos want dan zitten die keys niet in je registry en kun je dus nog niet spelen ;).

Je zou dus ook gewoon alle cd's in 1 map bij elkaar kunnen zetten op de pc en dan een Image ervan maken en die mounten, en dan zien wat die doet. Want 3000 cd's voor 1 spel is natuurlijk niet bepaald handig.

• Kiwitje
leonpwner1 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 09:55:
[...]

Ook zinloos want dan zitten die keys niet in je registry en kun je dus nog niet spelen ;).

Je zou dus ook gewoon alle cd's in 1 map bij elkaar kunnen zetten op de pc en dan een Image ervan maken en die mounten, en dan zien wat die doet. Want 3000 cd's voor 1 spel is natuurlijk niet bepaald handig.
Ik heb nu even wat anders gedaan... Opnieuw ge"kocht" en die DVD bij haar uitproberen. Zo komen we er alsnog wel uit! Als dat niet werkt, ga ik jouw oplossing even proberen.

Heel erg bedankt voor de hulp!

Specs

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

leonpwner1 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 09:55:
[...]

Zinloos? de helft van de spellen heeft geen register keys nodig, het was te proberen, en mocht het alsnog niet werken dan kan je toch alsnog de keys importeren?
Soort van dat gaat het laten werken 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door MensionXL op 09-11-2006 17:53 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Pagina: 1