Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...
euhm jaa...... drugs 'r bad.... m'kay?
In andere woorden: wat bedoel je precies; ik kan geen hout volgen van je verhaal (behalve dat je wat wil voor een bruiloft maar dat is denk ik minder boeiend aan je verhaal)
In andere woorden: wat bedoel je precies; ik kan geen hout volgen van je verhaal (behalve dat je wat wil voor een bruiloft maar dat is denk ik minder boeiend aan je verhaal)
Je kan blueprints downloaden, dat zijn zij en vooraanzichten die mits wat aanpassing zeker kunnen ingekleurd worden. (een goeie site is:http://www.the-blueprints.com/index.php?blueprints/cars/)
http://www.the-blueprints...bpview/bpview.php?nr=4860 Dit is een voorbeeld
Ofwel kan je, maar dat weet ik niet precies, er in illustrator splines over tekenen, dan kan je de afbeelding oneindig uitrekken en zonder kwaliteitsvermindering.
@hieronder:
Gewoon lijntjes over tekenen is niet echt handig lijkt me, splines zijn een betere oplossing.
http://www.the-blueprints...bpview/bpview.php?nr=4860 Dit is een voorbeeld
Ofwel kan je, maar dat weet ik niet precies, er in illustrator splines over tekenen, dan kan je de afbeelding oneindig uitrekken en zonder kwaliteitsvermindering.
@hieronder:
Gewoon lijntjes over tekenen is niet echt handig lijkt me, splines zijn een betere oplossing.
[ Voor 22% gewijzigd door Lima op 08-11-2006 19:53 ]
Techno>Music
Verwijderd
Niet zo moeilijk.. hij wil zeg maar een kleurplaat maken.. zo'n zwart-wit lijnen ding.WFvN schreef op woensdag 08 november 2006 @ 19:48:
euhm jaa...... drugs 'r bad.... m'kay?
On-topic: geen idee hoe dat handig moet.
Zou zelf een layer maken en dan met de hand op die transparante layer met een zwarte pen/iets lijnen gaan trekken over je tekening heen. Dan is die layer uiteindelijk je 'kleurplaat'.
Edit: Traaaaaaaaaaaag
Je kan in Photoshop toch gewoon de lijnen overtrekken die je wil hebben. Dit kan je bijvoorbeeld doen met de pen tool.
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
In Photoshop:
- Layer 1 is wit.
- Layer 2 is de foto van je mini, deze zet je op 50 % transparant om 't plaatje iets te dimmen.
- Layer 3 bewaar je voor de kleurvlakken.
- Layer 4 wordt je tekening.
Voor de rest is het gewoon een kwestie van een dikke penseel selecteren, layer 4 erbij te pakken, en de omtrek van de mini over te trekken. Daarna selecteer je layer 3, en kleur je met een dikke penseel de vlakken in met frisse kleurtjes. Als je klaar bent klik je layer 2 helemaal weg.
- Layer 1 is wit.
- Layer 2 is de foto van je mini, deze zet je op 50 % transparant om 't plaatje iets te dimmen.
- Layer 3 bewaar je voor de kleurvlakken.
- Layer 4 wordt je tekening.
Voor de rest is het gewoon een kwestie van een dikke penseel selecteren, layer 4 erbij te pakken, en de omtrek van de mini over te trekken. Daarna selecteer je layer 3, en kleur je met een dikke penseel de vlakken in met frisse kleurtjes. Als je klaar bent klik je layer 2 helemaal weg.
http://www.lfs-gear.com/kitz.html staan Live for Speed .psd templates.
De UF1 is een mini (maar mag niet zo heten)
(hmm nou ik de andere reacties bekijk: als je een kleurplaat wilt maken is dit niks...van de andere kant: als je deze skin in LFS laadt en rendert is ie niet van echt te onderscheiden
)
[edit: dan wordt 't zo iets:
De UF1 is een mini (maar mag niet zo heten)
(hmm nou ik de andere reacties bekijk: als je een kleurplaat wilt maken is dit niks...van de andere kant: als je deze skin in LFS laadt en rendert is ie niet van echt te onderscheiden
[edit: dan wordt 't zo iets:
[ Voor 15% gewijzigd door riffey#4 op 08-11-2006 19:57 ]
Ik heb voor de leuk je image genomen en het zelf geprobeerd. Ik ben redelijk Photoshop nieuweling maar toch heb ik het gewenste resultaat binen +/- 5 minuten.
Zoek door je filter lijst en zoek naar dingen die de lijnen eruit halen, dan iets met kleuren doen, contrast...en gummen
Zal wel lukken denk ik
Zoek door je filter lijst en zoek naar dingen die de lijnen eruit halen, dan iets met kleuren doen, contrast...en gummen
Zal wel lukken denk ik
Pagina: 1