Toon posts:

ISBN direct koppelen aan andere gegevens

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben dus opzoek naar een programma of script? wat automatisch bij de ingevoerde ISBN nummers de rest van de informatie zet. Zodat je alleen het ISBN nummer hoeft in te voeren en niet auteur, titel, druk, jaar etc.

Het moet vooral simpel zijn en gratis.

Ik heb reeds BookDB2 bekeken en Biblio van Monicom.nl, deze hadden allebei echter voorzover ik heb kunnen zien niet de functie die ik graag zou hebben.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

script?
Als je een script zoekt; kan je natuurlijk zelf alvast een opzetje geven, wat me brengt bij de tweede vraag:
en gratis
Voor films is er IMDB die API's aanbiedt, voor muziek was/is er freedb. Wie gaat die boekgegevens gratis aan je leveren? Ik neem aan dat Amazon en bol.com daar geen webservices voor hebben draaien. Zo wel, zie punt 1 :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:59
isbndb.com ? google is your friend. Compleet met XML interface.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op woensdag 08 november 2006 @ 19:48:
[...]
Als je een script zoekt; kan je natuurlijk zelf alvast een opzetje geven, wat me brengt bij de tweede vraag:

[...]

Voor films is er IMDB die API's aanbiedt, voor muziek was/is er freedb. Wie gaat die boekgegevens gratis aan je leveren? Ik neem aan dat Amazon en bol.com daar geen webservices voor hebben draaien. Zo wel, zie punt 1 :P
Ik zou niet weten hoe ik dit script moet maken en met welk programma, het is ook de vraag of zoiets al bestaat.

Daarnaast is ISBNdb.com niet geschikt voor Nederlandstalige boeken.