Asus A8N-SLI en Logitech X-530 Geluidprobleem

Pagina: 1
Acties:

• renskoenraadt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-04 22:27

renskoenraadt

Like No Other

Topicstarter
Tweakers,

Ik zit met het volgende probleem:

In maart 2006 heb ik bij Rax Nederland een Asus A8N-SLI moederbord gekocht. Deze heb ik in mijn kast gehangen, alles geinstalleerd en daarbij mijn Logitech X-530 speakers aangesloten. Een paar dagen later had ik van het een op het andere moment geen geluid meer uit de FRONTSPEAKERS.
Dus dit moederbord is retour gegaan en in mei 2006 kon ik mijn nieuwe moederbord weer in ontvangst nemen. Uiteraard weer hetzelfde gedaan; mobo in de kast gehangen, alles geinstalleerd en weer mijn Logitech X-530 speakersetje aangesloten. Tot een aantal dagen geleden werkte het systeem perfect, ware het niet dat toen opnieuw hetzelfde probleem opdook.
Ik heb op dat moment Rax Nederland gebeld en op internet gezocht ofdat meer mensen hier alst van hadden. Dat was inderdaad zo.
Een van de medewerkers van Rax Nederland vertelde mij toen dat dit probleem eventueel veroorzaakt zou kunnen worden doordat de frontspeakerplug van de X-530 stroom zou kunnen lekken.

Mijn vraag is dan ook, hebben meer mensen hier last van gehad/komt het bekend voor/is het hier al een keer behandeld? Want het is vreemd dat dit probleem zich op exact dezelfde wijze als de eerste keer zich voordoet...

Bij voorbaat hartelijk dank voor jullie reacties!