Ten eerste waar is die temperatuur van

Je kunt in windows alleen de temps van de Harde schijf en twee temperaturen van de videokaart (chip en omgeving) uitlezen, en in de bios niks. Lees je toevallig uit met speedfan? Staan wel eens vage temperaturen bij die niet kloppen. CPU temp kan het dus niet zijn....
Verder ga vooral niet zo door met hem openen. Hier staat een uitgebreide beschrijving van hoe het wel moet.
http://forum.hardware.fr/...MD95597-sujet-14594-1.htm
Gewoon de plaatjes volgen. Maar ik vraag me dus af wat er dan zo heet wordt. En ik zou hem dan eerder opsturen voor garantie, die heb je nog want de 95500 is minder dan 2 jaar oud.
PS Ik heb er ook één.
@ chpbjorn
Onzin natuurlijk. Alhoewel er een hoop slechte supermarkt laptops zijn, staat of valt de kwaliteit daarvan met welke barebone gebruikt is. De rede voor mij om deze latop aan te schaffen was omdat de barebone behoorlijk goed was. Tis een Arima barebone die ook door high-end latop oems zijn gebruikt zoals Xodd (Promedion, en das geen Medion) en andere, tevens met veel zwaardere pentium M processoren erin en zwaardere videokaarten, dus het koelsysteem van deze laptop heeft juist ruime overcapaciteit.
Verdiep je eerst enigzins in de materie voordat je iets zegt
[
Voor 29% gewijzigd door
The_nv40_man op 08-11-2006 20:39
]