Toon posts:

Webbased WYSIWYG editor

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo dames en heren,

Ik ben op zoek naar een WYSIWYG editor. Een online variant zodat een andere persoon zelf de website kan aanpassen. Kent iemand een programma die hierop lijkt. Een opensource variant mss?

Alvast bedankt!

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Joomla is een suggestie? je zoekt dus een CMS, gooi maar is dat trefwoord in google, dan kom je een hoop handige dingen tegen.
Verder is er op dit forum ook veel te vinden over CMS'en (ook opensource), give it a try

[ Voor 4% gewijzigd door Sjoerd op 08-11-2006 17:23 ]

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:39

TeeDee

CQB 241

Moet het te integreren zijn in een bestaande applicatie? Zo ja, over welk platform/taal hebben we het?

Anders kijk je even op http://www.opensourcecms.com/, staan er genoeg.

[ Voor 18% gewijzigd door TeeDee op 08-11-2006 17:26 ]

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• Xe0n
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-11 16:17

Xe0n

^ Me

veel cms hebben een plugin voor tinymce

kijk hier eens naar : http://tinymce.moxiecode.com/

...

• Michali
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-11 19:33
Waarschijnlijk ben je op zoek naar een CMS, zoals hierboven wordt gezegd. Ook is het aan te raden om eens naar TinyMCE of FCKeditor te kijken. Hier is denk ik verder ook wel genoeg over te vinden via een zoekmachine.

Noushka's Magnificent Dream | Unity

• benoni
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Voor als je TinyMCE te langzaam vindt werken en op een iets simpeler basis wilt werken: bij ons loopt een project rondom de Walter Zorn Drag'n'Drop' library. Deze code is als module tegen Xaraya aangebouwd. Het ligt alleen momenteel stil, omdat de stagiair die eraan werkte zijn stage heeft afgerond en ik er nog geen tijd voor had. Als je het project wilt adopteren, kan ik de materialen naar je opsturen. Het is opensource, maar staat (nog) niet op een centrale CVS server.

Verwijderd

Topicstarter
Dank jullie wel voor jullie advies. Weten jullie mss of er cms applicaties zijn die ook handig zijn voor leken op het gebied van html programmeren?

Een beetje a la dreamweaver.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2006 21:26 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Dit topic is lang genoeg open geweest ;)

Zoek eens goed rond en probeer uit... Eventueel aan de hand van de search hier op GoT ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.