OS speciaal voor tv-kaart?

Pagina: 1
Acties:

• neanderthaler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-01 13:26

neanderthaler

Are friends electric?

Topicstarter
Ik was van plan mijn oude 15"tft te gaan gebruiken als tv op mijn hobbykamer. Ik dacht er over om er een pc'tje met tv-kaart aan te hangen maar heb geen zin om helemaal Windows of een volledige Linux-versie op te zetten.

Is er een distrootje speciaal hiervoor gemaakt, dus alleen voor tv-tuner. Zoiets als Geexbox voor divx/dvd dus.

Bestaat dit? Dus liefst heel klein en dus op een heel klein oud schijfje of evt. zelfs van cd-rom? Of van USB-stick?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:12

Exirion

Gadgetfetisjist

http://www.knoppmyth.org/

Live CD met MythTV

En: http://en.wikipedia.org/wiki/KnoppMyth

[ Voor 32% gewijzigd door Exirion op 08-11-2006 17:15 ]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• ny-hardcore
  • Laatst online: 31-01 21:56
hmm.. als je een analoge tv kaart hebt, met bttv
mischien een business card cdrom distro ca. 50mb groot, daar xawtv of tvtime opknallen?

cd /pub && more beer

Verwijderd

Ik heb Knoppmyth ooit wel eens geprobeerd, maar toen kwam ik niet op dat fraaie menu. Volgens mij liep ie toe vast en heb ik het op gegeven.

Misschien maar weer eens proberen!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:15
Geexbox iets voor jou? Ongeveer exact wat je wil, denk ik (als je een supported tv kaart hebt)?

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

• neanderthaler
  • Laatst online: 30-01 13:26

neanderthaler

Are friends electric?

Topicstarter
DexterBelgium schreef op donderdag 09 november 2006 @ 16:55:
Geexbox iets voor jou? Ongeveer exact wat je wil, denk ik (als je een supported tv kaart hebt)?
Heb een Pinnacle PCTV. Ik wist heul nie dat Geexbox ook tv-kaarten ondersteunde?
Pagina: 1